arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

هلاکت 20 تروريست داعش در الانبار عراق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت دفاع عراق اعلام کرد که 20 تن از عناصر تروريستي داعش در جريان درگيري در استان الانبار به هلاکت رسيدند و 29 نفر ديگر نيز زخمي شدند.

به گزارش خبرگزاري «براثا»، نيروهاي عراقي روز گذشته درپي درگيري هايي که با عناصر داعش در تقاطع السلام رخ داد، خسارت هاي سنگيني به تروريست ها وارد کردند.

نيروهاي عراقي همچنين با دفع حملات داعش در تقاطع الاسلام و وارد کردن خسارت هاي فراوان به اين گروه، 12 تن از آنها را به هلاکت رسانده و 15 تن را نيز زخمي کردند. در اين عمليات همچنين يک دستگاه خودروي حامل فردي انتحاري منهدم شد.

همچنين بر اثر حملات توپخانه اي و هواپيماهاي ارتش عراق به منطقه البوشجل، هشت تروريست کشته و 14 نفر نيز زخمي شدند و 13 دستگاه خودرو حامل سلاح و جنگ افزار ترويست ها نيز منهم شد.

گروه تروريستي داعش که دست پرورده غرب و برخي کشورهاي همپيمان آمريکا در منطقه است، در جريان پيشروي تابستان 2014 در خاک سوريه و شمال و غرب عراق، با اشغال شهرها، شهرک ها و سرزمين هاي گسترده، تاکنون جنايت هاي هولناکي را در سوريه و عراق مرتکب شده است.

ارتش عراق در چند ماه اخير توانسته است با کمک نيروهاي داوطلب مردمي و عشاير، پيروزي هايي را به دست آورده و برخي شهرها را از وجود تروريست ها پاکسازي کند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان