arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

معاون سیاسی وزیر کشور: شرایطی فراهم کنیم تا همه شایستگان در انتخابات مجلس حاضر شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت برای برگزاری خوب انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آمادگی کامل دارد. باید نشاط سیاسی را در جامعه ایجاد کنیم تا فعالان سیاسی، گروه ها و احزاب بتوانند فعالیت داشته باشند.

به گزارش ایرنا محمد حسین مقیمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران افزود: باید شرایطی فراهم کنیم که همه کسانی که شایستگی حضور در این عرصه را دارند، حضور یابند و مردم هم بتوانند به راحتی رای خود را بدهند.

وی با بیان اینکه دولت منابع مالی برگزاری این دو انتخابات را در اختیار دارد اضافه کرد: همه امکانات باید در اختیار مجریان برگزاری انتخابات قرار گیرد تا انتخاباتی پرشور و خوب برگزار شود.

مقیمی گفت: وظیفه ما است که اجازه ندهیم از امکانات ، تربیون ها و امکانات عمومی له یا علیه کسی استفاده شود و به این مساله اشراف کامل داشته باشیم.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: باید از تمام گروهها و احزاب حمایت بکنیم و به همه اعم از موافق ، منتقد و مخالف به یک چشم نگاه کنیم.

وی تصریح کرد: مردم باید احساس کنند که دولت با بی طرفی کامل به سمت انتخابات می رود . تمام سعی و تلاش ما این است که این انتخابات با بی طرفی و با شکوه برگزار شود.

وی ادامه داد : مدیران و مسوولینی که قصد حضور در انتخابات را دارند از 28 خردادماه باید استعفای خود را به روسای ادارات خود ارایه بدهند و تائیدیه آن را هم بگیرند.

معاون وزیر کشور به استفاده از مدیران توانمند برای اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید اشاره و گفت : دولت برای حل مسایل و مشکلات کشور به مدیران توانمند و همسو نیاز دارد.

وی افزود : وزرا باید از استانداران و مدیران دستگاههای اجرایی برای تحقق برنامه های دولت حمایت بکنند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان