arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

امير قلعه‌نويي اين بار چه کسي را متهم کرد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 قلعه نويي سرانجام لب به انتقاد گشود و جواب منتقدانش را داد اما منظور او با چه کسي است که مي گويد:«دوستان خودشان يک جام هم نياورده اند و خانه نشين هستند اما باز انتقاد مي کنند.»امير قلعه نويي سرمربي استقلال روزهاي سختي را پشت سر مي گذارد.

او که در فصل ناکامي استقلال انتقادات زيادي را تحمل کرده بود سرانجام روز چهارشنبه و قبل از اينکه تمرين تيمش شروع شود جواب منتقدانش را داد.

قلعه نويي در اين گفت و گو که در جمع خبرنگاران برگزار شد جام هايي که تا اينجاي کار کسب کرده را به رخ منتقدان کشيد و به آنها که در خانه نشسته اند يا از پشت ميزهايشان در دفتر کار استقلال و قلعه نويي را نشان گرفته اند گفت که پر افتخارترين مربي استقلال است و هنوز خيلي مانده تا آنهايي که حتي يک جام هم نگرفته اند به او برسند.

اما منظور قلعه نويي با چه کسي بود؟او چه کسي را متهم کرد که در خانه و يا پشت ميز دفتر کارش نشسته و مدام انتقاد مي کند؟

با نگاهي به مصاحبه هاي هفته هاي گذشته مي توان چند گزينه را استخراج کرد که از امير قلعه نويي انتقاد کرده اند و عملکرد امسال او و تيمش را زير سوال برده اند.

نفر اول منصور پورحيدري است.سرمربي سابق استقلال و عضو فعلي هيات مديره.منصورخان در گفت و گويي اعلام کرده بود که بهتر است قلعه نويي يک فصل استراحت کند و به دور از فوتبال و استقلال باشد.حرفي که شايد باعث ناراحتي امير قلعه نويي شده باشد.

اما نفر دوم نجف نژاد رييس هيات مديره استقلالي هاست.او و امير قلعه نويي به نظر مدت هاست که رابطه چندان خوبي با هم ندارند.

نجف نژاد هم در لابلاي يکي از گفت و گوهايش از سرمربي استقلال انتقاد کرده و گفته بود که براي تيم از نظر جذب بازيکن هيچ چيزي کم نگذاشته اند.قلعه نويي پس از اينکه استقلال وارد بحران مالي شد در کمتر جلسه اي از جلسات هيات مديره حاضر شده است.

سرمربي استقلال در گفت و گوي روز چهارشنبه خودش با دادن چند کد ديگر خبرنگاران را در شرايطي قرار داد که خودشان رمزگشايي کنند و با استفاده کردن از اين کدها متوجه شوند که منظورش با چه کسي است؟

نفر سومي که اتفاق در دفتر کارش مي نشيند و شايد يکي از گزينه هاي مورد نظر قلعه نويي باشد کسي نيست جز علي فتح الله زاده.مدير عامل اسبق استقلال که او هم در مقطعي از امير انتقاد کرد.فتح الله زاده البته گفته که که دوستان اگر راست مي گويند مستقيم کد بدهند تا من هم بگويم که در بيست سال تلاشم براي باشگاه استقلال کسي به اندازه من براي اين تيم افتخار نياورده است.

پرويز مظلومي اما چهارمين نفري است که يکي از فاکتورهاي امير قلعه نويي براي نقد شدن را دارد و آن خانه نشيني است.مظلومي که با 4 بار شکست دادن پي در پي پرسپوليس در تاريخ دربي ها ماندگار شد اين روزها فعاليتي فوتبالي نمي کند و هرچند در خانه به کارهاي روزمره اش مي رسد اما در هفته هاي اخير انتقادي نکرده است و ترجيح داده که در شرايط بحراني استقلال فقط سکوت کند.البته بايد گفت که مظلومي يک جام با استقلال آورده و بعيد است که منظور قلعه نويي او باشد.

اما کدهايي که قلعه نويي داد(يک نفر که خانه نشين است و حتي يک جام هم براي استقلال نياورده)به حسن روشن خيلي نزديک است.يکي از منتقدان سرمربي استقلال که با هر فرصتي او و عملکردش را زير سوال مي برد.حسن روشن تنها باري که هداست يک تيم را برعهده داشته تيم شموشک نوشهر بوده است که در اين تيم هم نتايج خوبي را کسب نکرد.

يک بار هم در سال 82 شانس اين را داشت که در زمان مديرعاملي قريب هدايت آبي ها را برعهده بگيرد که در آن سال تصميم اعضاي هيات مديره هم چيز ديگري بود و امير قلعه نويي جوان سرمربي استقلال شد.از همين سال بود که قلعه نويي گل کرد و ديگر هيچ پيشنهادي به روشن نشد.از ان سال به بعد هم هر بار که استقلال نتيجه نمي گيرد روشن يکي از منتقدان شماره يک قلعه نويي است و عملکرد او در اين تيم را نقد مي کند.

منبع : خبرآنلاين
نظرات بینندگان