arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

محرمي: دربي مسخره بود مسخره تر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع سابق قرمزها خاطرات جالبي از دربي دارد و البته ادعا مي‌ کند چندين سال است که دربي هاي پايتخت مسخره شده است.مجتبي محرمي گفت که بهترين خاطره اش از دربي بازي اي بود که فرشاد پيوس گل زد و او توپ را از دروازه عابدزاده بيرون آورده بود.

♦ دربي هيچ وقت بي اهميت نيست
از نظر من دربي هيچ وقت بي اهميت نمي‌ شود، به هر حال اين بازي براي تماشاگران اين دو تيم جذاب است و همه دوست دارند در آن پيروز شوند. پيروزي براي هواداران دو تيم مهم است و من اميدوارم برنده بازي پرسپوليس باشد.

♦ دربي مسخره بود، مسخره تر شد
الان سال هاست که بازي هاي دربي مسخره است و تماشاگران دو تيم از بازي هاي هيچ لذتي نمي‌ برند و جذابيتي ندارد. الان اين بازي که مسخره تر هم است چون اين دو تيم هيچ شانسي براي کسب سهميه آسيايي يا قهرماني ندارند. فکر مي‌ کنم کساني که اين دو تيم را به اين روز انداخته اند حالا بايد جوابگو باشند.

♦ ستاره هاي دربي
از نظر من براي پرسپوليس مهدي طارمي مي‌ تواند ستاره باشد. او هم فوتباليست خوبي است و هم پسر بااخلاق که سالم زندگي مي‌ کند. براي استقلال هم کرار.

♦ امير يکسال بايد استراحت کند
امير قلعه‌نويي اسطوره استقلال است و دوست بسيار صميمي من. من فکر مي‌ کنم او نتايج بسيار خوبي با استقلال گرفته اما بهتر است يک سال استراحت کند تا ذهنش باز شود. البته اين نباشد که او برود و ليدرها از هفته سوم عليه سرمربي جديدشان شعار بدهند.

♦ من و امير هم خانه بوديم
من و امير قلعه‌نويي در يک خانه زندگي مي‌ کرديم و حتي شبي که با هم در دربي دعوايمان شد، يک شب با هم در بازداشت خوابيديم. من هميشه قلعه‌نويي را دوست داشته و دارم.

♦ بهترين خاطره از دربي
بهترين خاطره ام از دربي همان گلي که فرشاد پيوس زد و من توپ را از دروازه عابدزاده در آوردم و توپ را به وسط زمين انداختم. حالا ديگر دوست ندارم در مورد اتفاقات بعدي صحبت کنم چون همه مي‌ دانند. البته عابدزاده عادت داشت وقتي گل مي‌ خورد، بدنش را خم مي‌ کرد و من هم آن کار را کردم.

منبع : ورزش 3
نظرات بینندگان