arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۳۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

تصویر: لحظه چرت زدن وزير دفاع کره شمالي که باعث اعدامش شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاري «يونهاب» کره جنوبي چند روز پيش از اعدام چندين مقام ارشد کره شمالي از جمله «هيون يونگ شول» وزير دفاع اين کشور به دستور «کيم جونگ اون» رهبر کره شمالي خبر داد بود.

اکنون با گذشت چند روز از انتشار اين خبر، تصويري از وزير دفاع اعدام شده کره شمالي در فضاي مجازي کره جنوبي و برخي کشورهاي شرق آسيا منتشر شده که نشان مي دهد «هيون يونگ شول» در يکي از جلسات رسمي، چشمان خود را بسته تو در حال چرت زدن است.

گفته مي شود چرت زدن وزير دفاع کره شمالي براي چند ثانيه باعث شده که رهبر اين کشور دستور اعدام وي را صادر کند. اين در حالي است که هنوز مقام يا رسانه رسمي کره شمالي اين تصوير و دليل اعلام شده در مورد اعدام وزير دفاع را تأييد يا اعلام نکرده اند.

«يونهاب» همچنين مدعي شد که وزير دفاع کره شمالي با گلوله «توپ ضد هوايي» اعدام شده است. بر اين اساس دليل اعدام وزير دفاع کره شمالي، بي احترامي وي به رهبر اين کشور عنوان شده است.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۳
بابک
|
United States
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
47
30
جرا شما خبرهایی رو میذارید که نشه به صحت اونا اعتماد کرد !!آیا با این دشمنی 60 ساله غرب و کره جنوبی با کره شمالی به منابع این اخبار میشه اعتماد کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
30
37
اونطرف همجنس بازا رسما ازدواج میکنن اونطرف به علت تفاوت عقاید همدیگر را میکشن یه طرف جنگ یه طرف بی عدالتی یه طرف رفاه بیشاز حد یه طرف فقر شدید و اینا اعدام اینجوری و..... خدایا ظهور منجی را برسان ان شاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
1
113
اينا كه كلا باز يا بسته بودن چشماشون فرقي نميكنه!!
نظرات بینندگان