arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
رسانه ها ، جزئی ترین مسائل شخصی دیکتاتور لیبی را بررسی کردند؛

"10 رفتار احمقانه ی قذافی" + تصاویر زنانی که همیشه در کنار او هستند

قذافی به شدت به پرستار اوکراینی خود وابسته است . این پرستار که "کولوتنیتسکا" نام دارد، دختری بلوند و جذاب توصیف شده است. گفته شده است که از 4 پرستار اوکراینی که مراقب سلامتی قذافی هستند، قذافی بدون یکی از انها یعنی"کولوتنیتسکا" به سفر نمی رود. این پرستار اوکراینی از برنامه روزانه قذافی باخبر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وب سایت بیزینس اینسایدر به بررسی 10 رفتار عجیب قذافی پرداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری انتخاب (Entekhab.ir)؛ این 10 رفتار عجیب دیکتاتور لیبی در پی می آید:

1-پرستاران

قذافی به شدت به پرستار اوکراینی خود وابسته است . این پرستار که "کولوتنیتسکا" نام دارد، دختری بلوند و جذاب توصیف شده است. گفته شده است که از 4 پرستار اوکراینی که مراقب سلامتی قذافی هستند، قذافی بدون  یکی از انها یعنی"کولوتنیتسکا" به سفر نمی رود.  این پرستار اوکراینی  از برنامه روزانه قذافی باخبر است.

2- محافظان زن

سفرهای اخیر ممکن است نشان دهد که وابستگی او به محافظان زنش کمتر شده است، زیر ا تنها یک زن در نیویورک محافظ او بود. در گذشته، قذافی با یک گروه 30 تا 40 نفری از محافظان زن سفر می کرد.



هنگامی که درخواست ویزای دیرهنگام پرستار محبوب قذافی در روزی که گروه قذافی تصمیم گرفته بودند به امریکا بروند، دریافت شد. دولت لیبی یک جت اختصاصی برای او فرستاد و او را به پرتغال، جایی که قذافی در انجا توقف کرده بود، بردند تا با او همسفر شود.


ادعا شده است که قذافی با این پرستار روابط عاشقانه دارد.



رهبر لیبی خود در این مورد اظهار نظری نکرده است اما یک افسر سیاسی اوکراینی این موضوع را که " این دختر همه جا با قذافی می رود " را تایید کرده است.



گفته می شود چهار زنی که همیشه پشت سر «قذافی» ایستاده اند، مانند دیگر محافظان وی، یونیفرم نظامی بر تن می کنند، اما حقیقت این است که آنان پرستار هستند. آنها دوره های پرستاری و امداد رسانی را گذرانده اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل جسمی برای دیکتاتور لیبی، به داد او برسند و مشکل وی را برطرف کنند؛ البته آنها کارهای شخصی وی را نیز انجام می دهند.


3-این مرد چادرش را دوست دارد

هنگامی که یکی از کارمندان قذافی یه دنبال مکانی مناسب برای او بود، وی می گفت که رهبر لیبی می خواهد در طبقه اول هر جایی که برای او اجاره می شود اقامت داشته باشد. همچنین کارمند قدافی به دنبال جایی برای برپا کردن چادر "بدوی گونه" ی قذافی بود. جایی که او دیدارهایش را انجام می داد.

4- چه کسی بیشر از 8 ساعت پرواز می کند؟

قذافی به شدت از پروازهای طولانی متنفر است و ظاهرا از پرواز بر روی آب ترس دارد. این مسئله باعث به وجود مشکلی برای سازمان دهندگان پروازهای این رهبر لیبی شده است.

5- معتمدان قذافی

قذافی ظاهراه به یک هسته ی کوچک از معتمدان خود وابسته است. این گروه ترتیب دیدارهای قذافی را می دهد. رئیس دفتر قدیمی او هم یعنی بشر صالح، نقش مهمی در بین همراهان شخصی او بازی می کند، البته به وسیله ی یک تلفن سبز قدیمی. همچنین مشاور امینت ملی که فرزند قذافی است و  معتصم نام دارد، نقش مهمی درطی سفرهای پدرش به خارج از کشوری ایفا می کند.

6- قذافی دوست دارد که جلب توجه کند

زمانی که می خواستند برای او ویزا بگیرند، یکی از کارمندان قذافی از او پرسید ایا ضروری است که عکسی که مطابق با قوانین درخواست اخذ ویزاست، ارائه دهند، زیرا عکس های او در سراسر شهر وجود دارد و عکس یکی از این صدهزار بیلبورد می تواندگرفته شود و کوچک شود و به اندازه ی درخواست شده دربیاید.




اما دیکتاتور لیبی، قبول نکرد و کارمندان قذافی اجباراً و با اکراه عکسی از او برای ویزا گرفتند.

7- قذافی عاشق رقص فلامینکو است

علاوه بر خصوصیات او که در سفرش به نیویورک فاش شد، علاقه قذافی به رقص و نمایش های فرهنگی هم در  طی ماه های گذشته فاش شده است.

به مناسبت چهلمین ساگرد به دست گرفتن قدرت توسط قذافی، نمایشی سه روزه که شامل نمایش هایی توسط گروه های رقص از اوکراین، تونس ،الجزایر، مصر و مراکش و همچنین اجرای موسیقی توسط گروه هایی از مکزیک، روسیه و نیوزلند و برخی دیگر از کشورها بود، تشکیل شد.

قذافی همچنین عاشق و شیقته ی مسابقه ای اسب سواری است و در طی آن کف و می خندد.

8-سکوت آزار دهنده

زمانی که هیلاری کلینتون در مورد قذافی اطلاعاتی کسب کرد به او گفته شد که او به طرز بدی تند است. وی اغلب از تماس جشمی خودداری می کند و ممکن است در  لحظات اول سکوت طولانی و ناراحت کننده ای وجود داشه بادشد.

9- عشق سفر

یکی از اعضای هئیت همراه سرهنگ قذافی رفتار او را در سفر به امریکا بچگانه توصیف کرد . قذافی دائما می گفته است چقدر دیگر می توانم نیویورک را ببینم؟ ایا واشنگتن از نیویورک دور است؟ فکر می کنی وقت داشته باشم که بتوانم انجا را ببینم؟


10- قذافی خوب می داند که چه چگونه اوقات تلخی کند

در یکی اسناد ویکی لیکس امده است که مواد خطرناک هسته ای بر روی باند فرودگاه مانده بود. به این دلیل که که سرهنگ قذافی از اینکه به او اجازه ی برپایی چادرش را در بیرون از سازمان ملل ندادند، ناراحت شده بود. این رهبر لیبی پس از درگیری دیپلماتیک بر سر اینکه نگهدارنده مواد هسته ای شکسته شده بود و مقداری از آن وارد جو شده بود، به قولش مبنی بر نابود کردن سلاح هسته ای خود عمل نکرد.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
2
36
اگر گفتین عشق به سفرش و خل بازیهاش به کی رفته? !!!
على محى الدين
|
CANADA
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
2
32
ايشونم يه زمانى قرار بود مديريت جهان رو انجام بدن..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
13
ایا دیگران از سرنوشتش پند خواهند گرفت کسانیکه روزی اورا رهبر انقلابی لیبی می نامیدند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
4
چه جالب !چقدر این خل وچل منو یاد ...
G,SD
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
4
کاش رهبران همه دنیا به فکری روزی مثل روز قذافی بودند و اینقدر به اسم تحول و انقلاب و جهانی و ادعا به مردم فشار نمی اوردند کسی از کارهای قذافی تعجب نکنه
واقع بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
3
پس درجاهای دیگردنیا هم می توان برای سرپوش گذاشتن روی مشکلات وناتوانی ها، صحبت ازاداره کردن جهان و ... کرد.
نظرات بینندگان