arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

فاجعه‌هاي ليگ چهاردهم ادامه دارد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  مشکلات ليگ تنها در بالاي جدولش نيست و پايين جدول هم راه آهن مدعيان زيادي دارد.

درحالي که همه نگران اتفاقات بالاي جدول ليگ برتر هستند و بحران تبريز ليگ را تحت تاثير قرار داده است ، در انتهاي جدول هم راه اهن مدعيان زيادي دارد. دو باشگاه پيکان و نفت مسجد سليمان از تصميمي غير قانوني مي گويند که اجراي قانون درباره آن تمام مناسبات ليگ را به هم مي ريزد.

راه آهن براي استفاده از بازيکن آفريقايي اش شاکي دارد. پيکاني ها مدعي شدند اين بازيکن بعد از پنجره نقل و انتقالات بازيکن آزاد به راه آهن پيوسته و احتمالا اين اتفاق صحت دارد چون سازمان ليگ راسا مانع از بازي کردنش در هفته پاياني شده است. اولين بار اين نفت مسجد سليمان بود که به موتومبا مشکوک شد اما شکايتي نکرد.

آنها اسنادي را نشان دادند که ثابت مي کرد ، اين بازيکن در ليگ ترکيه و بعد از زمان پايان پنجره نقل و انتقالات زمساتي بازي کرده و بازيکن آزاد نبوده است اما باشگاه راه آهن براي اين بازيکن از فدراسيون ايران درخواست آي تي سي کرده و فدراسيون ايران برايش مجوز صادر کرده است. بر اساس اطلاعات سامانه تي ام اس ، فدراسيون فوتبال بايد پي مي برد که بازيکن حق بازي نداشته اما چون باشگاه ترکيه اي و فدراسيون ترکيه اين مجوز را صادر کردند ، آنها هم با سهل انگاري از کنار ماجرا عبور کرده اند.

حالا ليگ تمام شده و اين بازيکن بازي هاي زيادي براي راه آهن داشت که 2 تاي شان همراه با پيروزي هاي حساس بوده است. بر اساس آيين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال که در سال 1392 به تائيد مجمع رسيده است ، اگر تيمي به دليل اشتباه مسئولان برگزاري مسابقات ، پيروز شود بايد بازي هايش تکرار شود اين را بند 3 ماده 82 آيين نامه انضباطي فوتبال به صراحت مي گويد و اين يعني بايد دو بازي راه آهن با تيم هاي پيکان و نفت مسجد سليمان تکرار شود. سازمان ليگ که به اشتباهش پي برده بايد ديد اين اتفاق در پايين جدول را چطور به سرانجام مي رساند؟

منبع : خبرآنلاين
نظرات بینندگان