arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
پايگاه صهيونيستي:

حزب الله خود را براي حملات دريايي آماده مي کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پايگاه خبري صهيونيستي واللا گزارش داد: حزب الله خود را براي حملات ناگهاني دريايي به نيروي دريايي رژيم صهيونيستي آماده مي کند.

به گزارش القدس فلسطين به نقل از اين پايگاه ،اطلاعات امنيتي موجود نشان مي دهد نيروي دريايي رژيم صهيونيستي هر آن درمعرض حملات شديد و دقيق حزب الله لبنان است .

برپايه اين اطلاعات ، تحقيقات چندروز گذشته بر روي عمليات ساحل زيکيم انجام شده توسط حماس ، حاکي از وجود يک شکاف امنيتي خطرناک در نيروي دريايي است که امکان نفوذ از طريق دريا وسواحل غزه به محلهاي اسکان صهيونيستهاي مجاور شهر عسقلان را براي آنان فراهم کرد.

اين تحقيقات نشان داده به رغم انبوه تجهيزاتي که دراختيار سربازان صهيونيستي است، آنها نتوانسته اند به موقع از ورود مبارزان حماس مطلع شوند و 20دقيقه پس از واقعه از آن باخبر شده اند ، اين با اطلاعات بيان شده در نوار ويديويي منتشره ارتش اسراييلي درهنگام عمليات در تناقض است که اعلام کرده بود اين مبارزان رادرهنگام ورود کشته است.

برهمين اساس پيش بيني هاي منابع امنيتي صهيونيست حاکي است اين عمليات تنها يک مانور و نمايش قدرت کوچکي از سوي حماس بوده و درمقايسه با آنچه ممکن است حزب الله انجام دهد ناچيز است، حزب الله طرحهاي استراتژيکي براي حمله به نيروي دريايي صهيونيستها تدارک ديده که کل سواحل الخضيره و نتانيا را شامل مي شود.

همين گزارشها حاکي است حزب الله درحال ايجاد نيروي مسلح توانمندي است که مي تواند قدرت نيروي دريايي صهيونيستها را به هم بريزد وبراي اين کار چندسناريو ازجمله استفاده ازغواص و قايقهاي موتوري و قايقهاي مسابقه اي وهواپيماهاي بدون سرنشين رادردست بررسي دارد.

اميربوحبوط تحليلگر وگزارشگر نظامي و تدوين کننده اين گزارش در پايان نوشت: به يقين حزب الله درحال کار برروي يک عمليات دريايي ناگهاني ومحرمانه وقدرتمند است تا در صورت بروز هرگونه درگيري با صهيونيستها آن را فورا اجرا کند.
نظرات بینندگان