arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

احتمال حضور "بهبود" در پایتخت4

تهیه‌کننده سری چهارم مجموعه «پایتخت ۴» از تغییر نقش بیژن (دانش‌آموز ویدئوی شیب؛ بام) در این سریال خبر داد و گفت: متاسفانه نتوانستیم طبق قول آقای تنابنده از حضور بیژن در نقش پسر بهبود بهره ببریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت4» در گفت‌وگو با فارس در خصوص حضور بیژن اشکوری (کلیپ شیب، بام) در «پایتخت4» گفت: طی روزهای گذشته بیژن در محل تصویربرداری پایتخت حاضر شد و تست داد و مقابل دوربین هم قرار گرفت و سکانس‌هایی را نیز بازی کرد، اما به این دلیل که مهران احمدی این سری در پایتخت حضور ندارد، نتوانستیم طبق قول تنابنده به بیژن عمل کنیم و به او نقش پسر بهبود را بدهیم.
وی در همین زمینه ادامه داد: از آنجایی که اغلب نقش‌های این سریال، منهای شخصیت‌های اصلی آن، همگی نقش‌های کوتاهی را ایفا می‌کنند، ما نیز به این پسر جوان و مستعد نقش کوتاهی را سپردیم.
غفوری درباره احتمال حضور مهران احمدی در «پایتخت4» نیز عنوان کرد: او به دلیل حضورش در یک فیلم سینمایی نتوانست در این سری از پایتخت همراه ما باشد، اما این امید می‌رود که اگر تا قبل از اتمام تصویربرداری پایتخت، کار وی در فیلم مربوطه به پایان برسد، منوط به برنامه‌ریزی‌های گروه از حضورش استفاده کنیم.

بانی فیلم

نظرات بینندگان