arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

وجود متقاضی خرید برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مزایده چهارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مشاور رییس سازمان خصوصی سازی از وجود متقاضی خرید برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مزایده چهارم خبر داد و گفت: دو متقاضی قبلی (مزایده سوم)باشگاه پرسپولیس در این دور از مزایده نیز خریدار این باشگاه هستند.

جعفر سبحانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه متقاضیان خرید در این مرحله تجربه حضور در مزایده را پیدا کرده اند، اظهارداشت: برهمین اساس پیش بینی می شود مزایده امروز از کیفیت بهتری نسبت به مزایده قبلی برخوردار باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که سازمان خصوصی سازی چند پاکت خرید برای سرخابی ها دریافت کرده است، تصریح کرد: تعداد پاکات دریافتی ساعت 14 امروز و همزمان با برگزاری مزایده اعلام می شود.

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی درباره دریافت سپرده برای حضور در مزایده نیز گفت: براساس قانون متقاضیان باید قبل از روز مزایده سپرده را به حساب سازمان خصوصی سازی واریز کنند.

وی ادامه داد: البته در تبصره کوتاهی آمده که متقاضی می تواند به دلیل مشکلات بانکی تا قبل از بازگشایی پاکات این سپرده را واریز کند بنابر این متقاضیان می توانند تا امروز و تا قبل از بازگشایی پاکات سپرده را واریز کنند.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه، میزان سپرده برای حضور در این دور از مزایده نیز همانند دوره قبل 8 میلیارد و 700 میلیون تومان است، گفت: این میزان سپرده براساس قیمت پایه تعیین شده است.

یادآور می شود پس از سه دور شکست در برگزاری مزایده سرخابی ها قرار است مزایده چهارم ساعت 14 امروز در محل سازمان خصوصی سازی برگزار شود.
نظرات بینندگان