arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۸۹

ابتکار جوان ایرانی برای کمک به معترضان در لیبی

این ایرانی که "آراسموس" نام دارد، نقشه ای در "گوگل مپ" درست کرده است که گزارشات در مورد اتفاقاتی در کشور بحران زده لیبی همچون: تیراندازی، کشتن ها، وجود مزدوران، تیراندازی هلی کوپترها و قطعی برق را بر اساس منابع موثق توئتری خود بر روی نقشه به شما می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت "ویرد" در گزارشی به فعالیت  یک عضو ایرانی توییتر پرداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، این ایرانی که "آراسموس" نام دارد، نقشه ای در "گوگل مپ" درست کرده است که گزارشات در مورد اتفاقاتی در کشور بحران زده لیبی همچون: تیراندازی، کشتن ها، وجود مزدوران، تیراندازی هلی کوپترها و قطعی برق را بر اساس منابع موثق توئتری خود بر روی نقشه به شما می دهد.

آراسموس نوشته است: این گزارشات در کل تاییده نشده هستند. اما به دلیل اینکه رسانه مستقل در حال حاضر در لیبی وجود نداشته باشد، باید به این اطلاعات توجه شود.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ویرد، مردم در حال روی اوردن به اطالاعاتی هستند که شبکه های خدمات اجتماعی می توانند بگیرند. مهم این است که اطلاع رسانی شود

اراسموس می گیود : نقشه به صورت مداوم از گزاش های تویتری به روز نمی شود. این کار را به دلایل امنیتی انجام دادیم نه فنی. وی می افزاید: خطر یک نقشه که به طور اتوماتیک اپدیت بشود، این است که به راحتی اطالاعات را فاش می سازد و معترضان را در خطر می اندازد.

آدرس نقشه ی این ایرانی را اینجا ببینید

نظرات بینندگان