arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

توضيح نژادفلاح درباره شادي گل طارمي به مسئولان الهلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در ديدار با مسئولان باشگاه الهلال عربستان، درباره شادي گل مهدي طارمي در بازي با النصر، توضيحاتي ارائه کرد.

محمدحسين نژادفلاح در نشستي صميمي با مديران و مسئولان باشگاه الهلال عربستان ضمن خوشامدگويي، براي اقامت هر چه بهتر آنها در ايران و ديدار دو تيم آرزوي موفقيت کرد.

نژادفلاح در اين جلسه ابتدا از وضعيت اردوي تيم ميهمان اطلاعاتي را کسب و نظر مديران باشگاه الهلال را در اين خصوص جويا شد که آنها با ابراز خرسندي از ميهمان نوازي ايرانيان و بخصوص باشگاه پرسپوليس، آمادگي خود را براي ميزباني هر چه بهتر از تيم پرسپوليس در عربستان اعلام کردند.

وي براي رفع شائبه خوشحالي پس از گل مهدي طارمي در ديدار پرسپوليس برابر نماينده عربستان گفت: مهاجم جوان ما قصد هيچگونه بي‌احترامي و طرح موضوع خاصي را نداشته و تنها به واسطه خوشحالي در فضاي ورزشي اين کار را انجام داده است.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس افزود: مهدي طارمي در برنامه ورزشي ۹۰ و در شرايطي که مجري اين برنامه زنده از او سوالي مبني بر اين خوشحالي پرسيده بود، در اين خصوص ضمن عذرخواهي گفته بود که نمي‌دانسته اين خوشحالي تا به اين اندازه بازتاب داشته باشد و اين کار را صرفا در فضاي ورزشي انجام داده و خودش هم ناراحت بود که چرا برخي از اين حرکت، برداشت سياسي کرده‌اند.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: فوتبال، فوتبال است و سياست، سياست. ميز سياست با ميز فوتبال کاملا جدا است و ما ورزشي هستيم. ما اينجا هستيم که فقط فوتبال بازي کنيم. لذا ما از شما مي‌خواهيم که از اين موضوع چيزي به دل نگيريد.

دبير کل باشگاه الهلال در پاسخ گفت: تاکنون نيز همينطور بوده و ما چيزي به دل نگرفته‌ايم. فوتبال بازي قشنگي است. اينکه آدمهايي که ديدگاه و آمادگي جسماني يکساني ندارند و کنار هم بازي مي‌کنند، جذاب است و اين دور هم بودن هم براي همين فوتبال است.

محمدحسين نژادفلاح خاطرنشان کرد: ما از ميهمان نوازي النصري‌ها خيلي راضي بوديم. در فرودگاه تمهيداتي را ايجاد کرده بودند که خيلي راحت وارد رياض شديم. آنها هم آمدند اينجا و ما جبران کرديم و همين نشست‌ها را با هم داشتيم. ما در عربستان از مجموعه ورزشي النصر و بالاخص آکادمي تيم‌هاي پايه اين باشگاه بازديد کرديم.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در پايان گفت: اميدوارم امروز بازي بسيار زيبايي را با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر شاهد باشيم و بتوانيم با يک نتيجه مطلوب دل هواداران را شاد کنيم.
منبع: مهر
نظرات بینندگان