arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

اظهارات دور از واقع سعودي‌ها در مورد تماشاگران ايراني!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديريت باشگاه الهلال پس از ديدار ديشب اين تيم برابر پرسپوليس، بيانيه‌اي موقت و اوليه در اعتراض به رفتار هواداران ايراني و قضاوت داور مالزيايي صادر کرد و گفت که بيانيه اصلي را امروز چهارشنبه ارائه خواهد داد.

ديشب و در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا چهار ديدار برگزار شد که در پرحاشيه‌ترين آن،‌پرسپوليس (سي و سومين باشگاه برتر آسيا) درحضور بيش از صد هزار نفر ميزبان الهلال (برترين تيم آسيا) بود.

اين ديدار در نيمه نخست با يک صحنه گل مشکوک همراه بود و در نيمه دوم هم با گل به خودي مدافع برزيلي الهلال در دقيقه 2+90.

باشگاه الهلال عربستان در وب‌سايت رسمي‌اش يادداشتي اعتراضي درباره ديدار ديشب تيم فوتبال اين باشگاه با پرسپوليس منتشر کرد. اين يادداشت که به نظر مي‌رسد خطاب به مجامع بين‌المللي فوتبال باشد، رنگ اعتراضي دارد.

الهلالي ها در اعتراض عجيب خود آورده‌اند: ديدار با پرسپوليس،‌ به واقع ورزش توام با سياست و البته برتري سياست بر ورزش بود. شعارهاي سياسي در کم‌تر از دو روز اقامت الهلال در تهران، هميشه سر داده مي‌شد. هواداران بيشتر براي اعلام نظرهاي سياسي به ورزشگاه آمده بودند، حضوري که کاملا رايگان بود و اگر نبود تعداد ناچيزي از مردم در ورزشگاه حاضر مي‌شدند - چنانکه در ديدارهاي ليگ برتر نيز هواداران ديگر رغبتي به آمدن به ورزشگاه ندارند. پرتاب بطري‌ها که ديگر امري رايج در ميان هواداران ايراني شده است.

اضافه مي‌شود که داور مالزيايي و کمک‌هايش بسيار ضعيف عمل کردند. گل‌ 100 درصد صحيح الهلال را ناديده گرفتند. البته ما در اين زمينه به شدت پيگير ماجرا هستيم. در روز چهارشنبه اعلاميه‌اي رسمي به کنفدراسيون فوتبال آسيا به منظور بررسي داورانه خواهيم فرستاد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان