arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

هتلی که پرواز می کند!

اینکه مسیر یک مسافرت چند ساعته را در سوئیت یک هتل بتوان گذراند، تجربه ای لذت بخش است که البته حداقل 20 هزار دلار هزینه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب، اگر تا به امروز بالاترین پیشنهاد راحتی در سفرهای هوایی، انتخاب بیزنس و فرست کلاس در خطوط هواپیمایی لوکس بوده، حالا شرکت الاتحاد در هواپیمای تازه خود پیشنهادی را ارائه می دهد که تجربه اقامت در یک سوئیت هتل لوکس زمینی را البته در ابعاد کوچکتر تداعی می کند.

این پیشنهاد لوکس که حداقل 20 هزار دلار قیمت دارد، اقامت در سوئیت مدرن The Residence طراحی شده توسط طراحان این ایرلاین و شرکت 787 Dreamliners در هواپیمای ایرباس 380 الاتحاد است که مسافر در آن از تمامی امکانات و خدمات یک سوئیت هتل لوکس واقعی شامل اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، تلویزیون لمسی، مینی بار و اینترنت بهره مند می شود. ضمن آنکه در تمام طول پرواز هم یک مهماندار دوره دیده از آکادمی هتل savoy لندن که حتی طراحی یونیفرم وی نیز توسط یک شرکت طراحی ایتالیایی انجام شده برای خدمت رسانی آماده می باشد.


تجهیزات هتل - کابین هتل هواپیما (2).jpg


هواپیمای ایرباس 380 شرکت الاتحاد قرار است کار خود را از ماه دسامبر سال جاری در مسیر دوحه به لندن آغاز کند که پیش بینی می شود، سال آینده با اضافه شدن چهار فروند هواپیمای دیگر از این نوع، مسیرهای سیدنی، ملبورن، نیویورک و پاریس هم تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

بنابر اعلام شرکت 787 Dreamliners، ایرلاین الاتحاد با دریافت 71 فروند هواپیما از این شرکت در حدفاصل سال های 2014 تا 2023 بزرگ ترین مجری هواپیماهای این شرکت در جهان خواهد شد.

نظرات بینندگان