arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

بهتر است قلعه‌نويي نيم فصل استراحت کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرتضي محصص رئيس کميته فني فدراسيون معتقد است که هيچ مربي نمي تواند مادام العمر در تيمي بماند. امير قلعه نويي ثابت کرده که در هر تيمي مي تواند نتيجه بگيرد.محصص گفت: فرهاد مجيدي يکي از بازيکنان خوب و تکنيکي ايرا در چند سال اخير است. اگر او از کادر فني انتقاد کرده، نظرش را گفته و او حق دارد که عقايد خودش را بگويد. مساله مهم پيشرفت فوتبال است. خود من هم ممکن است در مصاحبه اي انجام دهم که به مذاق کسي خوش نيايد، اما من نقطه نظرم را گفته ام.

سمينار مدريسن و مربيان فوتبال
امروز پايان سمينار مدرسين و مربيان فوتبال بود که در هتل المپيک در سه روز گذشته برگزار شد. چند مدرس بين المللي براي اين کلاسها در نظر گرفته شده بود. روز اول مربيان در کلاسها شرکت کردند و ديروز و امروز هم مدرسان در اين کلاسها حاضر شدند. من فکر مي کنم در کل کلاس بسيار خوب و مفيدي بود.

کارلوس با هوش است
کارلوس کي ورش مربي با هوشي است براي همين هم او مي داند که افرادي که به اردو تيم ملي دعوت مي کند نبايد براي يکي دو بازي روي آنها حساب کند و برنامه اصلي تيم ملي تا جام جهاني 2018 روسيه است. راهي طولاني در پيش است که بر اساس آن دعوت کردن از جوانها اتفاق خوبي است که بتوانند تجربيات خودشان را بالا ببرند. آنچه که مسلم است هيچ تيمي نمي تواند يکدفعه 18 درجه تغيير کند. بايد جوانترها در کنار باتجربه ها حضور پيدا کنند تا براي بازيهايي که در پيش است آماده شوند.

در سپاهان بازيکنان در خدمت تيم بودند
اگر من بخواهم در مورد بعد فني ليگ صحبت کنم. بايد از تيمهاي ذوب آهن، تراکتور و تيم قهرمان ليگ جزو تيمهاي کم حاشيه هستند که بدون مشکلات مالي کارشان را ادامه دادند و اين مساله باعث شدن که بتوانند نتيجه بگيرند. در اين تيمها مخصوصا سپاهان آنچه که به چشم مي خورد اين بود که بازيکنان در خدمت تيم بودند. يعني مربي براي آنها جا انداخته بود که تيم از هر بازيکن و فردي مهم تر است. حتي در سپاهان شاهد آن بوديم که براي از بين رفتن حواشي ستاره ها نيمکت نشين هم شدند.

مهمترين مساله نتيجه گرفتن استقلال است
در مورد جدايي امير قلعه نويي بايد بگويم که او در چند سال اخير ثابت کرده که مربي لايقي است و رکوردهايي که او در فوتبال به دست آورده تا مدتها براي مربيان دست نيافتني خواهد بود. آنچه که مسلم است اينکه هيچ مربلي قرار نيست مادام العمر در تيمي بماند. بودن و يا نبودن امير قلعه نويي در استقلال مهم نيست. مساله با اهميت اين است که استقلال نتيجه بگيرد. تجربه ساده به دست نمي آيد. من نمي دانم که قرار است چه مربي را به استقلال بياورند و نمي توانم در اين مورد نظزي بدهم، ولي مي دانم که امير قلعه نويي در چند سال اخير در تيمهاي سپاهن و تراکتور و حتي با وجود جواني در تيم ملي هم نتايج خوبي را کسب کرده است و با کمي استراحت شايد تا نيم فصل مي تواند دوباره در يک تيم ديگر موفق باشد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان