arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۸۹

قلعه نویی: فردوسي‌پور عليه ماست

امير قلعه‌نويي با بيان اين كه حنيف عمران‌زاده بايد اخراج مي‌شد، گفت: به "ممبيني" به خاطر اين جور قضاوت تبريك مي‌گويم، او مي‌خواست شرايط تيمي ما را بر هم بزند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امير قلعه‌نويي با بيان اين كه حنيف عمران‌زاده بايد اخراج مي‌شد، گفت: به "ممبيني" به خاطر اين جور قضاوت تبريك مي‌گويم، او مي‌خواست شرايط تيمي ما را بر هم بزند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا؛ سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان پس از كسب تساوي برابر استقلال در نشست خبري اظهار كرد:‌ از طرفداران سپاهان به خاطر استقبال پورششان در يك روز وسط هفته تشكر مي‌كنم. آن‌ها سه، چهارم ظرفيت ورزشگاه را به خود اختصاص داده بودند. پيرامون بازي صحبت نمي‌كنم اما به هدايت الله ممبيني به خاطر اين جور قضاوت تبريك مي‌گويم. اگر تمام كارشناسان داوري ايران و آسيا بگويند تصميم ممبيني بر روي اخطار به عمران‌زاده صحيح بود فوتبال را براي هميشه كنار مي‌گذارم. داور اگر خطا گرفت بايد وي را اخراج مي‌كرد. متاسفانه داور مي‌خواست شرايط تيمي ما را بر هم بزند. اگر سپاهان دو سال پشت سر هم قهرمان بشود قرآن خدا كه نقض نمي‌شود.

وي افزود: در فوتبال ايران همه عليه ما هستند. هم عادل فردوسي پور و هم خبرنگاران اصفهاني عليه ما فعاليت مي‌كنند. جنجالي كه عليه ما راه انداختند بي سابقه بود و عليه هيچ تيم به راه نيانداخته بودند.

سرمربي سپاهان ادامه داد:‌ متاسفم داوري اين گونه بود، آقايان نمي‌خواهند يك تيم شهرستاني دو سال پشت سر هم قهرمان شود. رحمتي در اين بازي زمين هم نخورد اما داور با سوت‌هايش فشار را آهسته‌ آهسته به زمين ما وارد كرد. بار ديگر به ممبيني به خاطر نحوه قضاوتش تبريك مي‌گويم، با اين شرايط همه به دنبال مربي خارجي هستيم.

قلعه‌نويي با انتقاد از برنامه 90 تصريح كرد:‌ فردوسي پور صحنه‌هاي معمولي تيم‌هاي حريف را روي دروازه ما نشان مي‌دهد اما صحنه‌هاي بسيار خطرناك ما را نشان نمي‌دهد. تيم ما تا آمد جان بگيرد و به شرايط ايده‌آل نزديك شود صحنه تعويض احمد جمشيديان را چهار دقيقه نشان داد و باعث شد جوي بر عليه تيم ما ساخته شود. متاسفانه هنوز جوي كه پارسال عليه تيم سپاهان ايجاد كردند همچنان ادامه دارد. با اين وجود هنوز سپاهان طوفان زرد طلايي است و تمام تلاش خود را مي‌كنيم كه عنوان قهرمان را بدست آوريم، همه جمع شده‌اند تا سپاهان را به زمين بزنند و به قطار در حال حركت ما سنگ‌پراني مي‌كنند.

سرمربي تيم سپاهان در پاسخ به انتقادهاي خبرنگاران مبني بر تعويض توره و ورود عنايتي به بازي ادامه داد: شما خبرنگاران جوي را عليه عنايتي راه انداختيد و تمام اين‌ جريانات داستان دارد. توره را به خاطر كارت زردي كه دريافت كرد تعويضش كرديم. عنايتي هم در حمله و هم در دفاع بسيار موفق عمل كرد و توپ را در صحنه‌هاي خطرناكي دفع كرد. در نيمه دوم بارها و بارها مي‌توانستيم دروازه استقلال را باز كنيم كه شانس هم با ما يار نبود.

قلعه نويي به مصدوميت محرم نويدكيا اشاره كرد و گفت: ‌در دوازدهمين دقيقه بازي يكي از بهترين هافبك‌هايم را از دست دادم، نويدكيا يك بازيكن وزني، خلاق، طراح و رهبر بزرگ در درون زمين است و اگر وي مصدوم نمي‌شد نتيجه به گونه‌اي ديگري رقم مي‌خورد.

وي در پايان پرسپوليس را نيز از مدعيان اين فصل رقابت‌هاي ليگ برتر قلمداد كرد و گفت: در مربع قهرماني پرسپوليس نيز وارد شده است. اگر ما بتوانيم بازي عقب افتاده برابر صنعت نفت را ببريم شرايط بسيار متفاوت خواهد بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خورزوخ خان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
4
نميدانم جرا هر كه كم مي ياره برنامه نود را مي كوبىنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
2
تیم فوتسال قهرمان جهان در ایران بازی دارد انوقت شما هنوز حاشیه های این فوتبال لعنتی را گزارش می دهید ولی هیچ خبری در مورد تیم فوتسال نیست خاک برسرتون با این همه ادعا....
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
0
این عادل با همه لجه با قلعه نویی با کمالوند با مسبب اصلی انتقال صنعت نفت تهران به اراک با رییس فدراسیونی که بلد نیست یه مربی انتخاب کنه با......
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
0
سپاهان مظلومترین تیم لیگ دهم
ممه مرای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
0
0
با سلام .اگر یک مورد را فردوسی پور از فتوشاپ استفاده کرده اعلام کنند یا مصاحبه تقلبی درست کرده بازهم اعلام کنند. چرا آقایان مربیان و دست اندرکان فوتبال عیبهای خودشان را رفع نمیکنند که اینطور جلو دوربین ضایع نشودند.
نظرات بینندگان