arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۸۹

بالاترین رقم پیشنهادی برای خرید ماشین احمدی نژاد چقدر است؟

خودروی پژو 504 رئیس جمهور در حالی شب گذشته در نمایشگاه بین المللی خودروی رئیس جمهور نمایش داده شد که بالاترین پیشنهاد ارائه شده برای خرید آن 24 میلیارد ریال است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خودروی پژو 504 رئیس جمهور در حالی شب گذشته در نمایشگاه بین المللی خودروی رئیس جمهور نمایش داده شد که بالاترین پیشنهاد ارائه شده برای خرید آن 24 میلیارد ریال است.

به گزارش مهر، خودروی محمود احمدی نژاد که برای فروش در نمایشگاه بین المللی خودروی منطقه آزاد اروند به مزایده گذاشته شد که بالاترین پیشنهاد ارائه شده برای خرید این خودرو 24 میلیارد ریال است.

این پیشنهاد از سوی یک فرد قطری ارائه شده این در حالیست که به نظر می رسد با نمایش این خودرو در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد اروند در روزهای آینده پیشنهادات بالاتری برای خرید این خودرو تقریبا قدیمی ارسال شود.
 
با حضور سرپرست سازمان بهزیستی کشور، سایت ثبت‌نام در حراج بین‌المللی خیریه اتومبیل رئیس جمهور برای کمک به احداث مسکن معلولان و مددجویان رونمایی شد.

احمد اسفند‌یاری سرپرست سازمان بهزیستی کشور در مراسم آغاز به کار نمایشگاه بین المللی خودرو در منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه حراج خیریه بین‌المللی اتومبیل شخصی رئیس‌جمهور برای کمک به تامین مسکن معلولان و مددجویان کشور است، اظهار داشت: با راه اندازی سایت اختصاصی این کار، افراد در داخل و خارج از کشور می توانند با مراجعه به سایت در این حراج بین المللی شرکت کنند.

اسفند‌یاری با اشاره به اینکه مبلغ ثبت‌نام در این سایت برای افراد داخل کشور 50 هزار تومان و برای افراد خارج از کشور 50 یورو است، گفت: افراد می‌توانند بعد از واریز این مبلغ از طریق سایت وارد مراحل بعدی سایت شوند و مبلغ پیشنهادی خود را برای خرید اتومبیل شخصی رئیس جمهور  اعلام کنند.
 
وی ادامه داد: این حرکت نمادین رئیس‌جمهور منجر به تشویق خیرین شده است به طوری که نیکوکاران در چند ماه گذشته کمک‌های قابل توجهی را در امر ساخت مسکن به معلولان و مددجویان کرده اند.

اسنفدیاری تصریح کرد: در مدت رونمایی از سایت حراج بین المللی این خودور تاکنون بیش از 500 هزار نفر برای خرید خودرو مراجعه کرده اند که اکثر افراد مراجعه کنند از دوستداران نظام جمهوری اسلامی و شخص احمدی نژاد به شمار می روند.

خودروی رئیس جمهور در حراج بین‌المللی، پژو 504 به رنگ سفید و به مدل 1977 میلادی بوده ضمن اینکه افراد می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس سایت Ahmadinejad_car.com مراجعه کنند.

نمایشگاه بین المللی خودروهای کلاسیک و مدرن چهارم تا هشتم سفندماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
1
میگم این 50هزار تومنه کجا میره؟!
حساب کن 50000*500000 چقدر میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
اگه پیکان ((((((تولیدداخلی))))بیست سال استفاده شده توسط خود مهندس موسوی را مزایده بزارن چندین میلیارد قیمت داره......؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان