arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۸۹

سعیدلو، تلویحاً خواستار ریاست بر سازمان ورزش شد

علی سعیدلو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیبت بدنی ، بدون اشاره به گزینه های احتمالی ریاست وزارت ورزش گفت: علاقمندم در ورزش بمانم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی سعیدلو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیبت بدنی ، بدون اشاره به گزینه های احتمالی ریاست وزارت ورزش گفت: علاقمندم در ورزش بمانم.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری انتخاب، معاون رييس جمهور  درباره تشكيل وزارت ورزش نيز گفت: بحث وزارت ورزش مراحل اجرايي‌اش را طي مي‌كند. قانون مراحل اجرايي را به ما نشان داده و مسوولاني كه در اين زمينه تصميم‌گير هستند نيز مراحل اجرايي را پيگيري مي‌كنند.

رئيس سازمان تربيت بدني همچنين در حاشيه مراسم تجليل از قهرمانان رقابتهاي پاراآسيايي گوانگ‌جو گفت: قرار نبود وزير ورزش در اين مراسم معرفي شود، چون روند اداري وزارتخانه در حال پيگيري است.

علي سعيدلو در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: پيش از آغاز اين برنامه شايعه‌هايي مبني بر انتخاب سرپرست وزارت ورزش و جوانان مطرح شده بود. شيريني ورزش در همين شايعه‌هاست. هيچ قراري براي انتخاب يا معرفي وزير نبود، چون اين مراسم براي تجليل از قهرمانان و بازيهاي پاراآسيايي برگزار مي‌شد و نه براي معارفه. بحث وزارتخانه روال اداري خودش را دارد كه انجام مي‌شود. البته من و فدراسيون‌ها نيز خيلي علاقه‌مند هستيم به فعاليت خود ادامه دهيم و تغييرهايي نيز ايجاد نشود، اما در مورد اين بحث بايد اجازه دهيم كارهاي اجرايي انجام شود و پس از آن در موردش صحبت كنيم.


علي سعيدلو درباره برنامه سازمان تربيت بدني براي رقابت‌هاي المپيك لندن نيز تصريح كرد: المپيك لندن نيز همانند ديگر ايستگاه‌هاي محك قدرت ورزش كشور، اما با ارزش و حساسيت بيشتري است. مسابقه‌هاي داخلي و كشوري و ليگ‌هاي ورزشي در حال برگزاري است كه به هماهنگي بيشتر ورزشكاران كمك مي‌كند. در اين بين رقابت‌هاي بين‌المللي و كاپ‌هايي كه شايد رسمي نباشد در كشورهاي متفاوت برگزار مي‌شود كه با شركت در آن‌ها به آمادگي و هماهنگي خود مي‌افزاييم. ورزش ايران تعطيل نشدني است و هميشه در حال حركت و پيشرفت است. رقابت‌هاي المپيك و بازي‌هاي آسيايي دو ميدان حساس هستند كه يكي از آنها را پشت سر گذاشته‌ايم و ديگري را پيش رو داريم و با آمادگي هرچه تمام‌تر در آن شركت خواهيم كرد و پس از آن آماده‌ي دور بعد بازي‌هاي آسيايي در كره جنوبي مي‌شويم.

علي سعيدلو در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر حاشيه‌اي كه دخالت او در بخشش يكي از بازيكنان فوتبال (جاسم كرار، بازيكن تراكتورسازي تبريز) بوجود آورده بود نيز گفت: به نظر من بخشيدگي بايد جاي تشكر داشته باشد نه انتقاد. من همه جا براي بازديد اماكن ورزشي مي روم. تيم‌ها هم از اين جمله مستثني نيستند چرا كه آن‌ها نيز براي خودمان است. يكي از اين تيم‌ها به من گفت كه براي رفع محروميت بازيكنش كاري كنم. من گفتم در اين زمينه دخالت نمي‌كنم اما از آن‌ها خواستم كه با مسوولين مربوطه تماس بگيرند و ببينند كه آيا قانون به من اجازه مي‌دهد دخالت كنم يا خير؟‌آن‌ها وقتي استعلام كردند گفتند كه در گذشته نيز چنين اتفاقاتي نيز افتاده است و رييس سازمان مي‌تواند وارد شود و ميانجيگري كند، من از آن‌ها خواستم كه اين محروميت را ببخشند، آن‌ها كه انتقاد مي‌كنند يادشان رفته است كه در گذشته چنين اتفاقاتي افتاده است و قانوني و صحيح است.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن /
|
DENMARK
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
انگار بايد شاهد غلامحسين الهام ديگری باشيم
نظرات بینندگان