arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۸۹

علی دایی: لیدری که مرا زد، پس از درگیری عذرخواهی کرد

علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت:« خوشحالم كه در هفته‌ای كه خیلی‌ها برای ما شرایط بدی را به وجود آورده بودند، بازیكنانم هدیه خوب به هواداران دادند.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت:« خوشحالم كه در هفته‌ای كه خیلی‌ها برای ما شرایط بدی را به وجود آورده بودند، بازیكنانم هدیه خوب به هواداران دادند.»

به گزارش خبر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی 3 بر یك تیمش مقابل فولاد در نشست خبری بعد از بازی گفت:« نیمه اول بازی متعادل بود، اما در نیمه دوم ما موقعیت‌های بیشتری از فولاد داشتیم و خیلی بهتر از این تیم بازی كردیم. این یكی از بهترین بازی‌هایی بود كه من تا به حال از تیم خودم دیده بودم. تیم فولاد هم یكی از تیمهای خوب لیگ است كه روی زمین بسیار خوب فوتبال بازی می‌كند و بازیكنان بسیار خوبی هم دارد.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینكه همدلی بازیكنانش باعث شد كه در این بازی پیروز شوند، گفت:« امروز بازیكنان با هم خیلی همدل بودند و توانستند فعل خواستن را به خوبی صرف كنند. به اعتقاد من، ما در حال تبدیل شدن به یك تیم واقعی هستیم. خدا را شكر با شرایطی كه در هفته گذشته به وجود آمده بود و بعضی افراد كه دوست نداشتند پرسپولیس موفق شود، بازیكنانم امروز با جان و دل بازی كردند و یك برد خوب را تقدیم به هواداران كردند.»

علی دایی این را گفت و ادامه داد:« یك تشكر ویژه دارم از همه هوادارانی كه امروز به ورزشگاه آمدند و تیم خود را تشویق كردند. ما امروز با حضور این تماشاگران كاری به غیر از بردن نمی‌توانستیم انجام دهیم و دیدید كه همه سكوها ما را حمایت كردند و چقدر هم خوب این كار را انجام دادند، بدون اینكه منافع‌شان به خطر بیفتد.»

در ادامه خبرنگاری از دایی پرسید، چرا در هفته‌ای كه گذشت این درگیری‌ها در باشگاه پرسپولیس به وجود آمد؟ گفت:« متاسفانه در هر تغییر و تحول و یا بهتر بگویم در هر انقلابی خیلی‌ها صدمه می‌بینند و خیلی‌ها دوست دارند كه این كار صورت نگیرد. به جرات می‌توانم بگویم كه به غیر از آن بالایی كه كار همه ما را می‌بیند، از هیچ كس نه ابایی دارم و نه می‌ترسم. من در مكتبی بزرگ شده‌ام كه ترس در آن هیچ معنایی ندارد. همیشه كلاه‌ام را قاضی می‌كنم و دوست دارم كه شب‌ها با وجدان راحت بخوابم. مطمئن باشید كه این ها بادهای ملایم است كه می‌وزد، وگرنه طوفانی در كار نیست.»

سرمربی پرسپولیس با تائید برخورد فیزیكی‌اش با یكی از لیدرهای پرسپولیس، گفت:« من قبول دارم كه این اتفاق افتاد و آن را انكار نمی‌كنم. بعضی‌ها می‌خواستند این مساله را ماسمالی كنند؛ اما این بار اول نیست كه در باشگاه از این اتفاقات می‌افتد، اما حیف باشگاهی مانند پرسپولیس است كه با این عظمت باید شاهد حضور این افراد در خود باشد. افرادی كه نمی‌دانم اسم‌شان را چه بگذارم و نمی‌دانم چرا این كارها را می‌كنند. بله، آن فرد یك مشت هم به صورت من حواله كرد كه متاسفانه من پس از جلسه از آن موضوع گذشتم؛ اما بعضی‌ها در سایت‌ها و وبلاگ‌هایشان جوری حرف می‌زنند كه انگار مالك باشگاه پرسپولیس هستند. من همیشه گفته‌ام كه یك روز به پرسپولیس آمده‌ام و یك روز هم می‌روم. این تیم متعلق به هواداران است، هواداران امروز نشان دادند كه عاشق تیم‌شان هستند و به این حرف‌ها هیچ توجه‌ای ندارند، من دست تك تك این هواداران را می‌بوسم كه به هم لطف دارند.»

سرمربی پرسپولیس با بیان اینكه آن لیدر پس از درگیری، بسیار اظهار ندامت كرد و حرف‌های زیادی هم زد، گفت:« من به خاطر كاشانی از حق خودم گذشتم، آن لیدر پس از آن از من عذرخواهی كرد و حرف‌های زیادی هم پس از آن زد؛ اما من از كاشانی این درخواست را دارم كه اگر 10 درصد دوست داشتن من را دارد به خاطر مردم یكسری تصمیم‌ها را بگیرد و به این شرایط پایان دهد، من واقعا این درخواست را از كاشانی دارم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
1
ما هم انتظار برخورد با لیدر های کج رفتار را داریم
نظرات بینندگان