arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۸۹
در بحبوحه ی درگیری های لیبی، خجالت هنرمندان آمریکایی بیشتر شد!

ویکی لیکس: شرکت این خواننده های آمریکایی در میهمانی های پسر قذافی!

بر اساس یکی از اسناد ویکی لیکس، بیانسه، ماریا کری و آشر ، و بسیاری دیگر با قبول دلارهای قذافی برای اجرای موسیقی در مهمانی های سال جدید معتصم (پسر قذافی) در جزیره سینت بارتس کارائیب، شرکت می کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"فرست پست" نوشت: همچنان که رژیم قذافی به کشتن مردم ادامه می دهد و امار کشته شدگان مردم بیگناه در حال افزایش است، تعدای از شخصیت های مشهور امریکایی یک مقداری خجالت کشیدند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری "انتخاب" (Entekhab.ir) و بر اساس یکی از اسناد ویکی لیکس، "بیانسه"، "ماریا کری" و "آشر"، و بسیاری دیگر  با قبول دلارهای قذافی برای اجرای موسیقی در مهمانی های سال جدید معتصم (پسر قذافی) در جزیره "سینت بارتس" کارائیب، شرکت می کردند.

در سال 2009، گزارش شد که ماریا کری برای یک اجرای کوتاه حدود 1 میلیون دلار دریافت کرد و در سال بعد از آن، بیانسه و آشر هم متقاعد شدند تا در مهمانی وی شرکت کنند.

البته این پایان داستان نبود و تنها خوانندگان نبودند که با خانواده قذافی ، قاتی شدند. بلکه شوهر بیانسه، "جی زی" ، در مهمانی سال 2010 همراه با "لیندسی لوهان" و "میراندا کر" حضور یافتند.

حتی زمانی که حضور بیانسه در آنجا فاش شد، پروفسور رسانه دانشگاه کلمیبا، مارک لامونت هیل به سی ان ان گفت: معمولا، مدیران برنامه بیانسه، تصمیمات خوبی در مورد اینکه او کجا برنامه اجرا بکند، می گیرند. من فکر می کنم انقدر پولی که پیشنهاد شده بوده است، زیاده بود است که انها گفتند "گور پدر وجهه ام در بین مردم" . ما می رویم پول رو بگیریم.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری "انتخاب" (Entekhab.ir) اما چیزی که در سند ویکی لیکس امده است جالب است، زمانی که این اشخاص می خواستند با قذافی روبه رو بشوند، برخی از اعضای خانواده قذافی نخواستند با این بازیگران و خواننده ها قاتی بشوند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
7
رابطه دارند یعنی چی؟ خوب مهمونی داشته دعوت کرده اومدن خوندن. واقعاً فکرتون مریضه به خدا
نظرات بینندگان