arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹

دختر برلوسکونی سوژه داغ رسانه‌های ایتالیا

'باربارا برلوسکونی' دختر مالک باشگاه آ ث میلان ایتالیا در هفته های اخیر حضوری پر رنگ در جلسات هیات مدیره این باشگاه داشته و گفته می شود به زودی رسما به عضویت هیات مدیره آ ث میلان درخواهد آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
'باربارا برلوسکونی' دختر مالک باشگاه آ ث میلان ایتالیا در هفته های اخیر حضوری پر رنگ در جلسات هیات مدیره این باشگاه داشته و گفته می شود به زودی رسما به عضویت هیات مدیره آ ث میلان درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایرنا؛ حضور او هم به لحاظ انتصابش با سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه و هم از آنجا که نخستین زن در کادر هیات مدیره آث میلان خواهد بود، به موضوعی داغ برای رسانه های ایتالیایی تبدیل شده است.

روزنامه ورزشی 'لاگازتا دلو اسپورت' گفت و گویی اختصاصی با باربارا برلوسکونی انجام داده و با اشاره به بیست و پنجمین سال در اختیار گرفتن این باشگاه توسط سیلویو برلوسکونی به نقل از او نوشت: می خواهم برای 25 سال دیگر نام برلوسکونی را با این باشگاه پیوند بدهم.

این روزنامه می نویسد: برلوسکونی این گفت و گو را در دفتر لئوناردو رییس باشگاه آ ث میلان انجام داده و پشت سر او انبوهی از عکس های فابیو کاپلو در زمانی است که تیم آث میلان قهرمان سوپر جام ایتالیا در سال 1993 را جشن گرفته است.

باربارا برلوسکونی در پاسخ به سوالی درباره حضور خود در دفتر مدیریت باشگاه آث میلان گفت: باید در باشگاه حضور داشته باشیم تا به طور مستقیم درگیر امور شویم و بتوانیم امور باشگاه را توسعه دهیم. حضور در اینجا به درک آنچه در جهان می گذرد هم کمک می کند.

وی در باره نقش آینده اش در آ ث میلان گفت: هدفم مدیریت در اینجا نیست، فقط می خواهم نشان دهم که بهترین ها را برای باشگاه و خانواده ام می خواهم، چرا که خانواده برلوسکونی مایل است به ارتباط مستقیم خود با باشگاه آث میلان ادامه دهد.

خبرنگار 'لاگازتا دلو اسپورت'‌از دختر برلوسکونی پرسیده است با توجه به آن که آ‌ث میلان رسما رییس ندارد، آیا او نخستین رییس زن یک باشگاه ایتالیایی خواهد شد؟ وی پاسخ داده است: فکر می کنم فعلا صحبت کردن در این خصوص زود است، اما من یک کارشناس فوتبال نیستم. من در رشته فلسفه درس خوانده ام و در دنیای هنر کار کرده ام.

برلوسکونی افزود: علاقه ای به مدیریت و کار اداری ندارم و قصد دارم تحصیلاتم را ادامه دهم. اگر الان اینجا هستم به خاطر کار ورزشی نیست فقط می خواهم چشم انداز آینده و توسعه باشگاه را بررسی کنم.

وی گفت: فوتبال دائم در حال تغییر است و تمرکز و توجه دائم می طلبد. هر روز باید ایده های تازه داشت باشی، ضمن آن که نباید از اهداف کلی باشگاه هم چشم بر نداشت.

خبرنگار این روزنامه ورزشی ایتالیایی پرسید: پدرت قبل از این که درگیر کارهای باشگاه آ ث میلان شوی چه توصیه ای کرد؟ برلوسکونی پاسخ داد: به من گفت 'هر وقت که فهمیدی یک باشگاه فوتبال چه طور اداره می شود آن وقت می توانی در بخش صنعت مشغول به کار شوی' این چالشی است که من به آن علاقه دارم.

وی در جواب به این سوال که چه چیزی را در آ ث میلان می خواهید تغییر دهد، گفت: من ورزش آمریکا را تحسین می کنم، ولی می ترسم که الگوی آمریکایی در اروپا جواب ندهد، چرا که در اینجا اگر بخواهید پیروز شوید باید منابع مالی خود را قوی کنید.
باربارا برلوسکونی گفت که دوست دارد روزی را ببیند که داور یک مسابقه سری آ ایتالیا یک زن باشد.
وی گفت: اگر من اینجا هستم به این معنا است که خانواده من می خواهد این باشگاه را در طولانی مدت حفظ کند. هدف ما حضور پیروزمندانه این باشگاه در 25 سال آینده و تصاحب جام های متعدد است.

خبرنگار روزنامه ' لاگازتا دلو اسپورت'‌ نخستین خاطره دختر برلوسکونی از تماشای مسابقات آث میلان را پرسید و وی گفت: وقتی که سه یا چهار ساله بودم به همراه پدرم در 'سن سیرو' یک از بازی های آث میلان را تماشا می کردیم، یک دفعه 'گولیت' به زمین افتاد و من به پدرم گفتم، چرا آنها با این دختر اینقدر وحشتناک رفتار می کنند؟ پدرم نتوانست جلوی خنده اش را بگیرد.

وی در این باره که کدام تیم آ‌ث میلان را بهترین می داند، گفت: تیمی را که آریگو ساچی ساخت به لحاظ ایده هایش دوست دارم، ولی قلبم به تیم فابیو کاپلو تعلق دارد چون آن زمان آنقدر بزرگ شده بودم که از فوتبال لذت ببرم.

وی افزود: هیچ وقت آن حملات تیم آث میلان در سال 1994 در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که به شکست بارسلونا انجامید را فراموش نمی کنم. آن زمان 10 سالم بود و هنوز از یادآوری آن مسابقه هیجان زده می شوم.

خبرنگار این روزنامه پرسید: ‌دوست دارید کدامیک از بازیکنان سابق آث میلان دوباره پیراهن این تیم را بپوشند؟ و برلوسکونی پاسخ داد:‌ پائولو مالدینی.

وی درباره محرومیت 'رینو گتوزو' که در دیدار با تاتنهام محروم است، گفت: نمی خواهم درباره آنچه برای گتوزو اتفاق افتاده صحبت کنم، ولی آ ث میلان یک باشگاه موفق در سطح جهان است و تصویری که از این باشگاه در اذهان است باید همچنان حفظ شود.
وی افزود: تاکید من آن است که بازیکنان فوتبال باید این فلسفه را درک کنند و به اخلاق ورزشی و ارزشها احترام بگذارند.

باربارا برلوسکونی در این گفت و گو از مدیریت پدرش طی 25 سال گذشته بر باشگاه آ ث میلان ستایش کرد و گفته است که باشگاه های اندکی در جهان هستند که توانسته باشند به هوادارانش این لحظه های هیجان انگیز را بدهند.

خبرنگار این روزنامه ایتالیایی پرسیده است کدام بخش از سیاست و مدیریت پدرش را می خواهد در این باشگاه ادامه دهد؟ وی پاسخ می دهد: توانایی اتخاذ راهبردها و اهداف جدید برای تیم و باشگاه، نوآوری همراه با حفظ اهداف و آرزوهای گذشته، چه در سطح ملی و چه بین المللی باید ادامه یابد.

وی تاکید کرد: همه ما می خواهیم رویای آ ث میلان را حفظ کنیم تا این تیم در ایتالیا، اروپا و جهان بهترین باشد.

برلوسکونی گفت: عکس های زیادی از تاریخ آ ث میلان در دفتر پدرم است، ولی من یکی از آن ها را بیشتر دوست دارم. عکسی که در آن ماسارو، آنچلوتی و مالدینی جام قهرمانی لیگ اروپا را پس از شکست بنفیکا در سال 1990 در دست گرفته اند. این عکس شادی پیروزی را نشان می دهد و شما می توانید به خوبی نقش کلیدی سیلویو برلوسکونی در آغاز حضور خود در آ ث میلان را درک کنید.

وی در پاسخ به این سوال که اگر آ ث میلان پیروز نشود، آیا نباید از اینترمیلان حمایت کرد، گفت: اگر ما پیروز نشویم هیچ وقت نمی گوییم ' اینتر'.
نظرات بینندگان