arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹

ناطق نوری: بروجردي مدعي هيچ چيزي نبود+تصویر: ناطق در مراسم تشییع

يك عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، متواضع، اجتماعي و معاشرتي بودن را از جمله ويژگي‌هاي بارز مرحوم بروجردي داماد امام خميني(ره) برشمرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يك عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، متواضع، اجتماعي و معاشرتي بودن را از جمله ويژگي‌هاي بارز مرحوم بروجردي داماد امام خميني(ره) برشمرد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمين علي‌اكبر ناطق‌نوري در حاشيه مراسم تشييع پيكر مرحوم بروجردي در جمع خبرنگاران، گفت: خوش‌خلق بودن از ديگر ويژگي‌هاي مرحوم بروجردي بود كه اين ويژگي‌ها را از مرحوم پدرش به ارث برده بود.

وي اضافه كرد: وي هيچ‌گاه مدعي هيچ چيز نبود، يعني اهل اين كار نبود كه از اين مساله كه داماد حضرت امام است بخواهد بهره ويژه‌اي براي خود ببرد.

ناطق‌نوري مرحوم بروجردي را عاشق و مريد امام توصيف كرد و افزود: منهاي ارتباط دامادي و فاميلي با حضرت امام ايشان بشدت عاشق امام بودند، بطوري كه هر گاه صحبت امام مطرح مي‌شد يا خاطره‌اي از دوران زندگي بيان مي‌كردند چشمان مرحوم بروجردي پر از اشك مي‌شد و با احساس و عشق خاصي آن خاطرات را بيان مي‌كردند.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، به سابقه آشنايي خود با مرحوم بروجردي اشاره كرد و گفت: از سال 42 كه اين توفيق نصيب من شده بود كه به بيت امام رفت و آمد كنم، با آقاي بروجردي ارتباط داشته و ايشان را مي‌شناختم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: من و آقاي بروجردي هم دانشكده‌اي بوديم يعني در دانشكده الهيات و معارف اسلامي در حدود سال‌هاي 47 و 48 رفيق هم‌دانشكده‌اي بوديم. بنابراين من از نزديك با ايشان ارتباط تنگاتنگ داشتم و ايشان را از گذشته مي‌شناختم.
نظرات بینندگان