arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

تجاوز بی‌شرمانه معلم به کودکان زیر 12 سال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معلم بی‌شرم چینی پس از فریب دادن شاگردان دختر خود آنان را در مخفیگاه خود در منطقه ای جنگلی در استان گانسو تسلیم خواسته های بی شرمانه خود می کرد.
 
بنا بر این گزارش "لی جی سیوم" متهم به تعرض جنسی در ژوئن سال های 2011 و 2012 به مدت یک سال به  26 تن از شاگردان دختر خود که در رده سنی زیر 12 سال بوده اند، پس  از محاکمه شدن به اعدام محکوم شد.

به  گزارش پلیس پس از بررسی های انجام شده از قربانیان این عمل بی شرمانه ، "لی جی سیوم" 60 ساله، با استفاده از بهانه های مختلف از جمله هدیه دادن خصوصی ،پرداخت پول و در مواردی  ترسو خواندن آنها در صورت قبول نکردن پیشنهادش  دختران را به مخفیگاه خود در منطقه ای در جنگل استان گانسو در شمال شرق چین به منظور رسیدن به اهداف شیطانی خود منتقل می کرد.

به گزارش پلیس هویت واقعی "لی جی سیوم" یک ماه پس از ارتکاب جرم با هوشیاری والدین یکی از دختران قربانی و حضور پلیس  فاش و قبل از انجام آخرین جنایت بی‌شرمانه اش دستگیر شد.

در دادگاهی که در استان گانسو و در حضور خانواده های قربانیان برگزار شد این معلم متهم به تعرض بی شرمانه به 26 دختر نوجوان که همه از شاگردان وی در رده سنی چهار تا 12 سال بودند محاکمه و به اعدام محکوم شد.

وی قربانیان خود را از میان شاگردانی انتخاب می‌کرد که والدین آنها به منظور یافتن فرصت های شغلی بهتر به شهرستانهای مجاور رفته بودند.

آنان  فرزندان خود را در خوابگاه ثبت نام و همین امر منجر به سوء استفاده  "لی جی سیوم" به نفع خود برای بهره کشی جنسی  شده بود.

"لی جی سیوم"معلم مقطع ابتدایی بود که در پایه های مختلف تحصیلی در مدرسه ابتدایی در یک روستای کوچک در استان گانسو در شمال غرب چین تدریس میکرد.

همچنین دادگاه عالی چین در بیانیه ای اظهار داشت، چهارمتهم دیگر در اتهام با  تجاوز یا آزار نسبت به کودکان زیر سن قانونی با حکم مشابه  پس از سه ماه بازداشت، به اعدام محکوم شدند.

به گفته بسیاری از جامعه شناسان در چین بالا رفتن  جرایم جنسی یک تهدید جدی برای جامعه است.  

نظرات بینندگان