arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
اینکه پدرم کناره گیری کند یا نه، به امریکایی ها ربطی ندارد؛

سیف الاسلام قذافی: وقتی می گویند قذافی ها پول دارند، ما می خندیم!/فقط بک حمله که به مردم شده را نشانم دهید!

سف الاسلام قذافی در گفتگو با کریستین امانپور تاکید کرد که لیبی آرام است و ارتش به مردم حمله نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سف الاسلام قذافی در گفتگو با کریستین امانپور تاکید کرد که لیبی آرام است و ارتش به مردم حمله نکرده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری انتخاب به نقل از شبکه ای بی سی امریکا، قذافی به امانپور گفت: شکاف و فاصله بزرگی بین واقعیت و گزارش های رسانه ها در مورد حوادث در حال وقوع در لیبی وجود دارد. قسمت جنوبی کشور کاملا آرام است، غرب هم همینطور، مرکزی هم همینطور، و حتی قسمت هایی از شرق هم آرام است.

وی در پاسخ به اظهارات اخیر اوباما در مورد کناره گیری پدرش گفت: گوش کنید، هیچ کس این کشور را ترک نمی کند، ما اینجا زندگی می کنیم و اینجا می میریم.

وی تاکید کرد: این کشور ماست. مردم لیبی مردم ما هستند. معتقدم که دارم کار درستی را می کنم.

امانپور پرسید: رئیس جمهور امریکا از پدرت خواسته است که کناره گیری کند، نظرت در مورد ان چیست؟

قذافی پاسخ داد: اول از همه، این به امریکایی ها ربطی ندارد. دوما، فکر می کنید که این راهش هست؟ البته که نه.

امانپور گفت: اوباما می گوید که اگر کسی بخواهد با زور کنترل خود را بر کشور استوار نگه دارد، در واقع مشروعیتش از بین رفته است.

سیف السلام قذافی پاسخ داد: درسته، اما چه اتفاقی افتاده است؟ ما به زور متوسل نشده ایم. دوما عده ای از مردم هنوز حامی ما هستند.

امانپور به حملات گسترده به روی مردم اشاره کرد و پسر قذافی در این خصوص گفت: به من فقط یک حمله را نشان بدهید. فقط یک بمب به من نشان بدهید. نیروی هوایی لیبی فقط اماکنی که دارای تسلیحات بود را تحریب کرد. همین.

سیف الاسلام قذافی در مورد قطعنامه سازمان ملل برای مسدود کردن اموال پدرش گفت: اول از همه باید بگویم که ما در بیرون از کشور پولی نداریم. ما خانواده بسیار متواضعی هستیم و همه هم ان را می دانند. وقتی می گویند که شماها در سوئیس و اروپا پول دارید ما می خندیم. مثل جوک می ماند.

امانپور همچنین با پسر دیگر قذافی به نام سعدی مصاحبه کرد. او یک بازیکن فوتبال است که نسبت به دیگر بردرانش در سیاست زیاد دخالت نمی کند.

وی در مورد کناره گیری پدرش می گوید: اگر او کناره گیری کند، یک جنگ به وجود می اید. جنگ خیابانی.

وی گفت که تظاهرات ها در کشور به مانند تب در حالت سرایت و پخش شدن است.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن /
|
Denmark
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
1
از خالقت بشر تا کنون حکام دنيا پرست همين را ميگويند عده ای مردم هنوز حامی ما هستند و گناه خود کرده را بر گردن ديگران مياندازند اما نميدانند رفتنی هستند
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
0
پس فطرت نامرد دروغگو تمام تلويزونهای دنيا از جنايات شما برعليه بشرييت و مردم مظلوم خودتان ميگويند و نيز از ثروت نقدی که در بانکهای اروپا و آمريکا که قريب به دويست و پنجاه ميليارد دلار است بحث ميکنند و نيزاز خانه پانزده ميليارد دلاريت در انگليس صحبت است ، آنوقت ميگوئی چيزی نداری. تمام ديکتاتورها مثل شمايند همه چيز دارند الا رحم و وجدان و آينده نگری.
نظرات بینندگان