arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

دست یاری رسان «کودکو» آماده کمک به همه مادران و کودکان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


کودکو یک فروشگاهی اینترنتی است که توسط سه مادر با هدف آسان‌سازی خرید سیسمونی و اسباب بازی کودک و افزایش سطح اطلاعات و آگاهی مادران آغاز به کار کرده است.

به گزارش انتخاب و به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی کودکو، این سایت به طور تخصصی در زمینه خرید سیسمونی و اسباب بازی کودک فعالیت می کند. بنیانگذاران کودکو خانم هایی با تحصیلات متفاوت در زمینه‌های مهندسی، مدیریت مالی، مدیریت التکرونیکی و بازاریابی هستند که همگی آنها اشتراکی به نام مادر بودن دارند.

هدف کودکو ارائه خدمات مناسب به مادران و پدرانی است که در خرید وسایل برای کودکشان دچار سردرگمی شده‌اند.

فاطی امیرسلیمانی، مدیر عامل و یکی از موسسین کودکو با بیان اینکه بازار ایران منسجم نیست و مغازه های بزرگی که کلیه مایحتاج مادر را در یک مکان داشته باشند نداریم، اظهار داشت: متاسفانه در شهرستان ها تعداد مراکز فروش محصولات کودک و مادر با کیفیت خوب بسیار کم است.

لادن گلشنی مدیر بازاریابی و یکی دیگر از موسسان کودکو ادامه داد: این سایت به دنبال ایجاد فضایی است که مادران بتوانند به آسانی محصولاتی مناسب را در کوتاهترین زمان ممکن درب منزلشان دریافت کنند.

ملودی گلشنی، مدیر داخلی و یکی از موسسین کودکو با تاکید بر این که هدف این سایت تنها فروشگاه بودن نیست، تصریح کرد: سعی شده با بررسی تخصصی و ارائه اطلاعات دقیق درباره محصولات موجود در سایت بستری برای افزایش اطلاعات مادران ایجاد شود.

مدیر عامل با بیان اینکه کودکو در حال حاضر فروشگاه فیزیکی ندارد اظهار داشت: ولی عکس ها،توضیحات و حتی فیلم هایی دقیق و مشخص از محصولات برای مشتریان بر روی سایت قرار داده شده تا راهنمای خریداران باشد.

مدیر بازاریابی کودکو خبر از برنامه گسترده جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی-تفریحی برای مادران و کودکان داد و افزود: همچنین مطالب آموزشی و علمی مورد نیاز مادران از طریق ایمیل برایشان ارسال می‌شود.

مدیر داخلی کودکو درباره تنوع محصولات این فروشگاه اینترنتی گفت: کودکو کلیه محصولات سیسمونی مورد نیاز کودک از بدو تولد تا 5 سالگی ، محصولات ضروری برای خانم های باردار و مادران و طیف وسیعی از اسباب بازی های این گروه سنی را پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 4،000 محصول متنوع برای فروش در کودکو موجود است و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال این تعداد به 15،000 محصول افزایش خواهد یافت.

امیرسلیمانی خبر از تهرانی بودن 60 درصد مشتریان کودکو داد و افزود: مشتریان از هر نقطه ایران میتوانند محصول مورد نظرشان را درب منزل دریافت کنند.

مدیربازاریابی سایت در پایان ابراز امیدواری کرد که خانم‌های بیشتری با بهره گیری از پتانسیل‌های موجود وارد عرصه کارآفرینی مخصوصا در حوزه فناوری اطلاعات شوند.علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فروشگاه اینترنتی کودکو مراجعه فرمایند.


اخبار رسمی
نظرات بینندگان