arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

تجلیل آیت الله صانعی از میرحسین موسوی و کروبی

شبکه ایران نوشت: آقای صانعی با بکار بردن صفات متعددی از موسوی و کروبی تجلیل کرده و آنان را «شخصیت‌های خدوم» و «یار دیرین و معتمد امام» نامیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شبکه ایران در گزارشی ، از تجلیل آیت الله صانعی از میرحسین موسوی و کروبی خبر داد.

متن این گزارش، بدون هیچ گونه دخل و تصرف در پی می آید:

در ادامه حمایت‌های خود یک روز پس از آنکه ابوالحسن بنی‌صدر تاکید کرد همه باید با تمام توان از میرحسین موسوی و مهدی کروبی دفاع کنیم، شیخ یوسف صانعی، از روحانیون حامی موسوی و کروبی، اقدام مسئولان علیه سران فتنه را «غیر اسلامی» و «غیرانسانی» دانست.از جریان فتنه و سران داخلی آن اطلاعیه‌ای صادر کرد و آشوب طلبان را «معترض سیاسی» نامید.

او در این اطلاعیه با هجمه به ارکان نظام، حصر خانگی سران داخلی فتنه که جنایات متعددی از جمله همراهی با دشمنان تابلودار ایران، زمینه سازی برای ابراز وجود گروهک‌های تروریستی و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از هموطنان، تحمیل خسارت‌های متعدد به اموال خصوصی و عمومی و اقدامات ضد امنیت کشور و... را در کارنامه دارند، «غیر اسلامی» و «غیرانسانی» دانسته است.

آقای صانعی با بکار بردن صفات متعددی از سران داخلی فتنه تجلیل کرده و آنان را «شخصیت‌های خدوم» و «یار دیرین و معتمد امام» نامیده است.

وی بدون اشاره به نفرت افکار عمومی از سران داخلی فتنه، موسوی را این چنین یاد کرده است: شخصیت‌ خدومی همچون زبدة السادات و الاخیار، ذوی العز و الاحترام؛ جناب آقای مهندس میر حسین موسوی.

شاگرد آقای منتظری همچنین در تایید اقدامات فتنه گران عنوان کرده است: جای بسی تاسف و تعجب است که برخی از افراد، اعتراض معترضین سیاسی را در جامعه فاقد هرگونه پایگاه و جایگاهی دانسته و آنرا دروغ و حیله پنداشته‌اند.

ابوالحسن بنی‌صدر، رئیس جمهور فراری ایران، روز گذشته به حمایت ویژه از سران داخلی فتنه پرداخته و گفته بود که "هر ایرانی و غیر ایرانی باید از حقوق میرحسین موسوی و مهدی کروبی با تمام توان دفاع کند." وی اصرار سران داخلی آشوب های اسرائیلی را بر مواضع خود، "با ارزش" دانسته بود. 

گفتنی است شیخ یوسف صانعی در ایام پس از اعلام نتایج انتخابات دهم ریاست جمهوری، به صدور بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های در حمایت از جریان فتنه و اقدامان آن و علیه مسئولان و نظام اسلامی پرداخت که این مواضع او با پوشش و استقبال گسترده رسانه‌های بیگانه همراه شده است.

آقای صانعی در ادامه اهانت هایش به مسئولان جمهوری اسلامی، چندی پیش حتی فحاشی علیه رئیس جمهور را هم در سوابقش ثبت کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
3
9
احسنت به آيت الله صانعي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
4
یعنی منظورتون اینه که آیت الله العظمی صانعی مقلد بنی صدره دیگه !!!! هر هر چه با نمک ! خندیدیم!
ناز بشین الهی :)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
7
درود بر آیت الله العظمی صانعی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
6
درود بر صانعي
بر جد آباد و اولاد آدم دروغگو مدام لعنت باد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
5
آفرین بر حضرت آیت الله عظما یوسف صانعی عزیز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
2
1
ازکجا معلوم؟
نظرات بینندگان