arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

ترافیک‌سنگین‌محور رشت-قزوین‌ و آستارا-اردبیل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در زمان حاضر، محورهای رشت - قزوین و آستارا - اردبیل بار ترافیکی پرحجم و سنگینی دارند.

سرهنگ مهیار رستگار عصر جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: با توجه به طی شدن ساعات پایانی تعطیلات چند روز گذشته، تمامی محورهای مواصلاتی استان شاهد تردد حجم زیادی از خودروها برای بازگشت هستند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان بیشترین بار ترافیکی راه های استان را در محور رشت - قزوین بویژه محدوده سراوان، امام زاده هاشم و رودبار به سمت منجیل عنوان کرد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز از محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان یادآور شد: تردد این قبیل وسایل در آزادراه رشت - قزوین و بالعکس کماکان ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین محدودیت های ترافیکی در محور قدیم آستارا به اردبیل اعمال شده که بر این اساس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می باشد.

سرهنگ رستگار اضافه کرد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا ، از محدودیت های ترافیکی یادشده مستثنی است و ممنوعیت تردد این وسایل تنها در راه هایی که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور و یا ممنوعیت تردد در طول سال را دارند، اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه حجم عبور و مرور خودروها در محورهای یادشده، زیاد باشد؛ محدودیت های ترافیکی را تمدید می کنیم که این موضوع، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد

نظرات بینندگان