arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۴۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

سایت هاشمی: کارلابرونی هم جای دخترهاشمی بود احمدی‌نژاد سکوت می‌ کرد؟

وقتی آقای احمدی‌نژاد در واکنش به یک اهانت مکتوب کیهان به همسر رئیس‌جمهور فرانسه (کارلابرونی) چنان برمی‌آشوبد که می‌گوید من این اسلام را قبول ندارم براستی چرا در مقابل دهها اهانت کلامی به فرزند محجبه یک مسلمان ایرانی آنهم در جوار یک مکان مقدس مذهبی چنین لب فرو می‌بندد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت دفتر هاشمی رفسنجانی در یاداشتی نوشت:

وقتی آقای احمدی‌نژاد در واکنش به یک اهانت مکتوب کیهان به همسر رئیس‌جمهور فرانسه (کارلابرونی) چنان برمی‌آشوبد که می‌گوید من این اسلام را قبول ندارم براستی چرا در مقابل دهها اهانت کلامی به فرزند محجبه یک مسلمان ایرانی آنهم در جوار یک مکان مقدس مذهبی چنین لب فرو می‌بندد؟

آیا این سکوت هم از جنس سکوت ۲۰ ماهه مقابل فتنه است که از طرفی بر آتش شعله‌ور کرده اختلافات بنزین بریزی وبعد سکوت حکیمانه برگزینی! اگر در اسلام ایرانی توهین و حرمت شکنی کارلا برونی حرام و بر اهل بیت هاشمی عین صواب و در راستای ظهور موعود است آیا بر شعور این ملت فرهیخته و مسلمان نیز چنین فرضی رواست ؟ تشت رسوایی مکتب ایران مدتهاست از بام افتاده صدایش را نشنیده اید؟ اگر چنین است خواندن مطلب زیر کفایت می کند :

آنچه در پی می آید سخنان یک مصلح جهانی نیست بلکه سخنان آقای احمدی نژاد در لباس اسلام ایرانی است : « احمدی نژاد که با روزنامه ایران گفت وگو می کرد در ضمن انتقاد از کسانی که به راحتی آبروی مومن را می برند، به برخی رسانه ها که همسر سارکوزی را فاسد خواندند اشاره کرد و گفت: آیا مثلاً یک رسانه می‌تواند به زن یک رئیس‌جمهور اروپایی نسبتی بدهد؟ این با کدام اسلام می‌خواند؟ ممکن است مخالف ما باشد ولی آیا من می‌توانم نسبتی به او بدهم. حتی اگر فردی انحراف اخلاقی دارد، یک رسانه نمی‌تواند این را بنویسد.

چرا که خلاف شرع است. یک کسی در کشور ما یک اشکال اخلاقی پیدا کرده و رفته پنهانکاری کرده آیا ما باید برویم تجسس و برملاکنیم؟ این جرم بالاتر از جرم او است. اگر واقعاً عدالتی باشد این افراد باید مجازات بشوند. افرادی که می‌آیند اصرار می‌کنند که یک فردی کافراست، در دین اسلام چنین چیزی وجود ندارد. من فعلاً بحث شخصی نمی‌کنم، بحث حوزه عمل اجتماعی است، مگر یک انسان می‌تواند تجسس و اصرار کند که فردی فاسد است. این نه اسلام است، نه جمهوری اسلامی، نه اخلاق و نه ایرانی و نه مردانگی است. بعضی از روزنامه‌ها خودشان را معیار حق و باطل می‌دانند. خیلی جالب است که می‌گویند اگر ما گفتیم که مثلاً این بد است همه باید بگویند این بد است .

متأسفانه بعضی همین طوری افراد را متهم می‌کنند. من این مسائل را قبول ندارم. فکر می‌کنند که در بین این ۷۵ میلیون نفر فقط چندنفر هستند که ولایتمدار هستند و بقیه فاسد هستند، من این اسلام را قبول ندارم، اسلامی که به‌خودش اجازه می‌دهد که هر کسی را لجن‌مال کند، فکر کند که تعداد کمی مسلمان هستند بقیه ۷۵ میلیون نفر بی دین هستند، من این اسلام را قبول ندارم، اصلاً آن را اسلام نمی‌دانم، نظام اسلامی نظام حداکثری است،  یک عده می‌خواهند بگویند ولایت در انحصار ماست، جالب است به من می‌گویند تو ولایت فقیهی نیستی، پس کی هست، ظاهراً فقط آن آقا و آن چند نفر ولایی‌اند.

بدین منظور یک سایت و مجله درست کرده‌اند. بزرگترین ظلم به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه همین رفتار این افراد است که می‌گویند ولایت فقیه برای عده‌ خاصی هست. ملت باید زیر سایه ولایت و نظام اسلامی در امن و امان باشند، آبرویشان در امان باشد، من اینجا صریحاً می‌گویم کسی حق ندارد با اسم به مردم توهین کند، فردی هنرمند، مدیر، کارگر، سرباز و یا فیلمساز است، حکومت موظف است از آبروی افراد صیانت کند، حتی اگر برخی تصور می‌کنند که آن افراد مؤمن نیستند. اولاً معلوم نیست نباشد، چون معیار شما چیست، مگر شما خدا هستید. ثانیاً حالا نباشد، آیا آبروهم ندارد؟

در حکومت اسلام زندگی می‌کند، امیرالمؤمنین از این‌که تعرض شد به یک زن یهودی که تحت حکومت اسلامی زندگی می‌کرد، فرمود: اگر یک مردی این را بشنود و بمیرد نباید بر او خرده گرفت.    »


* بخشی از مصاحبه دکتر محمود احمدی نژاد با روزنامه ایران ( شهریور ماه ۱۳۸۹ )

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
1
3
ایشان ثابت کردند سیاست پدر مادر ندارد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
1
3
امثال آقای هاشمی و منتجب نیا با عرض معذرت چوب دو سر طلا هستند....واقعاً برای آقایان متاسفم
2012
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
1
ایول هم به هاشمی هم به احمدی نژاد
حسنس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
0
روز بروز دارد مفهوم عدالت روشن تر می شود. لطفا سرعت را رعایت کنید. تندروی در اجرای عدالت با خطر تصادف و سقوط همراه است.
ALi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
0
پيدا كن پرتقال فروشرا . . . ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
1
شما را به جان عزیزانتان این اختلافات را کنار بگذارید. نرسیم به روزی که دیگر قابل برگشت نباشد و خشک و تر باهم بسوزد.
نظرات بینندگان