arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

قتل همسر برادر با ضربات چاقو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فردي که در شهرستان ساوه استان مرکزي همسر برادرش را با ضربات چاقو از پاي در آورده بود، در عمليات کارآگاهان پليس شهرستان دستگير شد.

سرهنگ علي اصغر طالبي فرمانده انتظامي ساوه در توضيح اين خبر گفت: در اوايل خرداد ماه درپي تماس تلفني يکي از شهروندان،مبني بر کشف جسد زني جوان، در باغي حوالي ساوه، تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي در ادامه بيان داشت: مأموران در محل با جسد زني جوان مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو از پاي در آمده بود که براي بررسي بيشتر جسد با دستور قضايي به پزشکي قانوني انتقال داده شد.

سرهنگ طالبي اظهار داشت: در اجراي ادامه تحقيقات براي شناسايي قاتل، کارآگاهان به سرنخ هايي دست پيداکردند که حاکي از نقش برادر شوهر مقتوله در اين قتل داشت که با توجه به سکونت متهم در يکي از استان هاي غربي با هماهنگي مقامات قضايي دستور دستگيري وي صادر و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي ساوه در پايان گفت: پس از دستگيري قاتل و انتقال به اداره آگاهي، نامبرده در بازجويي هاي فني به قتل همسر برادرش اعتراف کرد و اذعان داشت به علت برخي اختلافات، پس از اينکه او را با ضربات متعدد چاقو از پاي در آوردم جسد را به يکي از باغ هاي اطراف ساوه بردم و در آنجا رها کردم.اين مقام انتظامي در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به اعترافات متهم، وي براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي اعزام شد.
نظرات بینندگان