arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

نژادفلاح و آغوش گرمی که گره از کار پرسپولیس نمی گشاید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پرسپولیس بی سامان است و هنوز مشخص نیست چه کسی مسئولیت مالی اش را بر عهده می گیرد ولی نژادفلاح در این شرایط در پی خرید بازیکن است.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ با دلخوری از ایران رفته است و هنوز برنگشته. کریم باقری که دستیار اوست هم می گوید او حق دارد از این همه بدقولی دلگیر باشد اما نژادفلاح خیلی ریلکس می گوید مشکلی نیست و نباید قهر برانکو را جدی گرفت. او قبل از اینکه تکلیف تیم و مربی اش مشخص باشد می گوید با سید جلال برای بازی در جمع سرخ پوشان به توافق رسیده است و او حتما بر می گردد.

 این درحالی است که برانکو باز دوباره پیغام فرستاده، هیچ لیستی برای خرید یا فروش بازیکنان به پرسپولیسی ها نداده است. برانکو که اقلا 320 هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد تا قراردادش وارد فاز جدید شود، از این شاکی شده که کسی خبری از او نمی گیرد و هر بار هم که در تهران با نژادفلاح دیدار داشت، مدیر پرسپولیس فقط او را سفت در آغوش می گرفت می بوسید و سعی در آرام کردنش داشت.

 اینکه می گفت قرار است مشکلات حل شود اما خبری نمی شد. برانکو در آخرین دیدارش و وقتی دید خبری از حل مشکلات نیست به نزدیکان نژادفلاح خیلی صریح گفت:«کاش نژادفلاح این قدری که همه را بغل می کرد و می بوسید، تلاش می کرد تا مشکلات تیم حل شود.» نژادفلاح از زمان آمدنش به پرسپولیس در شرایط ویژه ای قرار داشته.

 او ابتدا آمد تا حسین هدایتی را هم در کنارش داشته باشد تا با کمک مالی او بتواند هزینه کند اما شرایط آن طوری که فکر می کرد پیش نرفت. قائم مقام پرسپولیس حالا هم نمی داند تکلیفش چیست اما منتقدانش می گویند او فارغ از همه این حساسیت ها به مجلس فکر می کند پس سعی می کند کارهایی انجام دهد که هواداران پرسپولیس دوست دارند.
نظرات بینندگان