arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

محور کرج ـ چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس‌راه مازندران از یک‌طرفه شدن محور کرج ـ چالوس در روز جمعه 22 خردادماه امسال خبر داد.

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 22 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 23 خردادماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است، افزود: با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 22 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 23 خرداد  از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع کامیون،کامیونت، و تریلی تا اطلاع ثانوی از محور هراز، بیان کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 22 خردادماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده‌ است.

محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان