arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

بازدید دکتر همتی از خراسان شمالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر عبد الناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران و هیات همراه همزمان با سفر دکتر روحانی رئیس محترم جمهور به استان خراسان شمالی وارد این استان شد.

دکتر همتی ضمن شرکت در جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد در جمع روسای شعب و مدیران اداره امور شعب استان خراسان شمالی حاضر شد و با بررسی عملکرد این اداره امور با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک ضمن ابراز خرسندی از حضور خود درجمع همکاران خراسان شمالی گفت: بانک ملی ایران با همت و تلاش تمامی کارکنان به وضعیت مطلوب و با ثباتی دست پیدا کرده و روی ریل اصلی توسعه همه جانبه فعالیت های خود قرار گرفته است .

 وی با تاکید بر استراتژی پایدار برای تداوم رشد و توسعه یک سازمان اقتصادی گفت: تدابیر لازم سال 94 بانک ملی ایران در این خصوص اندیشیده و برنامه های اصلی تدوین شده است.

 دکتر همتی با اشاره به تاثیر ویژه اقدامات بانک ملی ایران در اقتصاد کشور اظهار داشت: در سال گذشته با کاهش مطالبات معوق ، NPL (نسبت مطالبات معوق به تسهیلات ) که جزو افتخارات این بانک بود را به زیر 10 درصد رسانده ایم و توانستیم با این تغییر کمک شایانی به کاهش میانگین NPL مطالبات کشور انجام دهیم. رئیس هیات مدیره بانک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بیان داشت: لازم است توسعه اقتصادی، مبتنی بر رشد مداوم، مستمر و درون زای تولید ملی باشد لذا این بانک به دنبال کمک به تولید کشور در راستای دستیابی به هدف رشد مداوم و درون زا در کشور است؛ رشدی که متکی بر تولید ملی باشد.

وی با اشاره به پرداخت بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ویژه تسهیلات ازدواج در سال گذشته، آن را اقدامی ویژه در راستای ایفای نقش اجتماعی بانک ملی ایران دانست.

دکتر همتی در ادامه خاطر نشان کرد: این بانک در صورت مثبت بودن نتایج مذاکرات هسته ای و احتمال شکست ساختار تحریم ها، با امکانات گسترده خارج از کشور خود، می تواند فعالیت های ارزی و بین المللی شایسته و مطلوبی داشته باشد و برنامه های لازم جهت بهره برداری از ظرفیت و پتانسیل بانک ملی ایران تدوین شده است.

وی در پایان با اشاره به اعتماد عمومی به بانک ملی ایران و تاکید بر مشتری مداری، خواستار همراهی همه جانبه کارکنان با مردم در تعمیق شعار بانک ((هرجا سخن ازاعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد )) شد. در این بازدید برات کریمی عضو هیات مدیره، منوچهر رضانیا مدیر امورشعب منطقه دو کشور و مهرزاد ذاکری مدیر امور مجلس نیز حضور داشتند .

 درپایان این همایش دکتر همتی پاسخگوی سوالات مطروحه همکاران بود.
نظرات بینندگان