arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

درخشان: ما هم بلديم از باشگاه شکايت کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حميد درخشان بعد از برکناري از پرسپوليس هنوز موفق نشده مبلغ قراردادش را از اين تيم دريافت کند.

حميد درخشان درباره طلبش از باشگاه پرسپوليس گفت: فعلا که امروز و فردا مي کنند و چيزي در باشگاه مشخص نيست. دوستان بهتر است همانطور که اصول و قوانين را براي مربيان خارجي رعايت مي کنند براي مربيان داخلي هم در نظر بگيرند.

وي که به نظر مي رسد از بدقولي مسوولان پرسپوليس ناراحت است ادامه داد: من مي گويم مربيان خارجي حق دارند حق و حقوق خود را بخواهند و منکر اين قضيه نمي شوم اما مشکل اينجاست که آقايان فکر مي کنند داخلي ها تهديد و شکايت و ... را بلد نيستند و بايد بدانند که اگر ما حرفي نمي زنيم به اين دليل است که از جنس اين تيم هستيم و حجب و حيا باعث مي شود حرفي در اين باره نزنيم. فعلا منتظريم تکليف باشگاه و اسپانسر اين تيم مشخص شود و بعد درباره آن تصميم بگيريم.

سرمربي سابق پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چک قراردادش را هدايتي صادر کرده و در اين صورت مگر او نبايد قراردادش را پرداخت کند نيز گفت: چک متعلق به آقاي هدايتي است اما ايشان گردن نمي گيرد و در صفحه شخصي اش هم پول قراردادم را ذکر کرده و اعلام کرده آن را پرداخت کرده است. ايشان مي گويد پول را به باشگاه پرداخت کرده ام و نمي دانم آنها در چه زمينه اي هزينه کرده اند. به هرحال من از باشگاه طلبکارم و منتظرم ببينم شرايط به چه گونه خواهد شد.

درخشان در ادامه با ابراز نگراني از شرايط پرسپوليس گفت: پرسپوليس زمان را از دست مي دهد و اگر اينطور پيش برود فصل بعد شرايط اين تيم از اين بدتر خواهد شد. مسوولان بايد در شرايط فعلي به اين تيم رسيدگي کنند تا بتواند در فصل بعد انتظارات را برآورده کند و بايد خيلي زود کارش را شروع کند.

وي درپايان گفت: در شرايط فعلي مهم اين است که تيمي خوب براي فصل بسته شود و زمان را از دست ندهند. اگر شرايط اينطور پيش برود مطمئنا فصل بدتري در انتظار پرسپوليس خواهد بود.
نظرات بینندگان