arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

4 گزينه پيش روي استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با مخالفت باشگاه نفت با آزاد کردن عليرضا منصوريان، دراگان اسکوچيچ هم کار خود را در فولاد پي خواهد گرفت. به اين ترتيب فعلا هر دو گزينه مدنظر آبي‌پوشان نمي‌ توانند در خدمت استقلال باشند.

اين مساله درباره اسکوچيچ قطعي است اما استقلال هنوز کورسوي اميدي به منصوريان دارد تا با چانه زني با باشگاه نفت بتواند اين مربي را استقلالي کنند.

در اين شرايط با حذف اين دو مربي و در شرايطي که گزينه هاي باقيمانده در حد و حدود اين دو سرمربي به نظر نمي‌ رسند، استقلال شرايط دشواري دارد. آنها که 4 گزينه داخلي (نامجومطلق، مظلومي، کريمي و زرينچه) را کماکان در فهرست انتظار دارند، رزومه نزديک به 10 مربي خارجي را هم از واسطه هاي نقل و انتقالات دريافت کرده اند که در اين ميان دو، سه مربي نام آشنا و صاحب کلاس در اين پيشنهادها وجود دارند.

 اما با توجه به اينکه استراتژي استقلال استفاده از مربيان امتحان پس داده است، بعيد است که خارجي ها شانسي براي سرمربيگري در استقلال داشته باشند. اگرچه برخي نام ها به اندازه کافي قانع کننده هستند.

حالا استقلال 3 راه پيش رو دارد؛ اول ادامه مذاکره با باشگاه نفت و پافشاري روي گزينه منصوريان، دوم اعتماد به يکي از گزينه هاي ايراني و سوم استفاده از يک مربي خارجي که به هر حال حضورش در ايران ريسک بالايي به همراه دارد. البته آنها راه چهارمي هم دارد: بازگشت امير قلعه‌نويي که البته خيلي بعيد است دوباره روي نيمکت استقلال بنشيند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان