arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۸۹

احمدی نژاد: ايران به الگو، ملت‌ها تبديل شده

رييس‌جمهور با بيان اينكه دشمنان با طراحي‌هاي فتنه‌گونه به دنبال فشار به ملت ايران و محصور كردن اين ملت در مرزهاي جغرافيايي خود هستند، خاطر‌نشان كرد: با اطمينان اعلام مي‌كنم جامعه ايثارگري كشورمان پرچم توحيد و عدالت را بر فراز كاخ‌هاي مستكبران به احتزاز در آورده و همه آنان را از تخت فرعوني و طاغوتي به زير خواهد كشيد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس‌جمهور با بيان اينكه دشمنان با طراحي‌هاي فتنه‌گونه به دنبال فشار به ملت ايران و محصور كردن اين ملت در مرزهاي جغرافيايي خود هستند، خاطر‌نشان كرد: با اطمينان اعلام مي‌كنم جامعه ايثارگري كشورمان پرچم توحيد و عدالت را بر فراز كاخ‌هاي مستكبران به احتزاز در آورده و همه آنان را از تخت فرعوني و طاغوتي به زير خواهد كشيد.
به گزارش ايلنا، محمود احمدي‌نژاد شب گذشته در ديدار خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان لرستان اعطاي نشان ايثار را داراي چندين پيام دانست و گفت: پيام‌ اول آن قدرشناسي ملت بزرگ ايران از خانواده‌هاي بزرگ ايثارگران است و رييس‌جمهور به نمايندگي از همه ملت ايران با اهداء نشان ايثار اعلام مي‌كند كه ملت ايران با افتخار خود را مديون خانواده عزيز ايثارگران مي‌داند.
رييس‌جمهور پيام دوم اعطاي نشان ايثار به خانواده‌هاي شهدا را تاكيد بر اين موضوع دانست كه تنها راه سعادت و عزت، راه ايثارگري است و ايثارگري نه فقط راه سعادت ملت ايران بلكه راه سعادت همه ملت‌هاي جهان است.
احمدي‌نژاد ادامه داد: عاملي كه اعمال انسان را نزد خداي متعال به طور برجسته به ثبت مي‌رساند آمادگي براي ايثار است، اگر ملتي همه ثروت‌ها و فرصت‌ها را در اختيار داشته باشد، اما اهل ايثار نباشد آن ملت هيچگاه طعم عزت و سعادت را نخواهد چشيد، همچنان كه برخي از كشورهاي كوچك برغم ثروت فراوان اينچنين هستند و آمريكا به راحتي با سرنوشت آنها بازي مي‌كند.
رييس‌جمهور با بيان اينكه عنصري كه سعادت‌آفرين بوده و فرصت بهره‌مندي مناسب از امكانات را به يك ملت مي‌دهد روحيه ايثارگري است، گفت: اينكه امروز ايران به الگو، ملت‌ها تبديل شده بخاطر برخورداري از روحيه ايثارگريي است.
رييس‌جمهور استقلال و عزت ملت ايران را مرهون ايثارگري‌هاي دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: اگر اين ايثارگري‌هاي نبود بدون ترديد امروز اثري از استقلال و عزت ملت ايران در دنيا وجود نداشت.
وي گفت: پيام امروز ملت ايران به دنيا اين است كه براي داشتن زندگي سعادتمند بايد آماده ايثارگري باشيد.
رييس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه امروز ملت ايران دو ماموريت بزرگ بر عهده دارد، گفت: ماموريت اول حفظ روحيه ايثارگري‌ است اگر اين روحيه سست شود بي ترديد بقيه كارها ارزش و اثري نخواهد داشت، اين روحيه ايثارگري بايد نسل به نسل و با افتخار به آيندگان منتقل شود.
احمدي‌نژاد ماموريت دوم ملت ايران را معرفي فرهنگ متعالي كشورمان به دنيا دانست و گفت: دنيا تشنه فرهنگ اسلام ناب، حقيقت و عدالت است و بايد اين فرهنگ را به جهانيان معرفي كنيم.
رييس‌جمهور در ادامه ساختن ايران و حضور فعال در عرصه‌هاي بين‌المللي را لازم و ملزوم هم دانست و گفت: اگر در مسير رفع شر مستكبران و اصلاح نظامات بين‌المللي وارد نشويم آنان اجازه نخواهند داد تا مشكلات خود را حل كنيم. اگر معادلات آنها را به هم نريزيم آنان براي ملت ما قانون، معادله خواهند نوشت و تحميل خواهند كرد.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: مستكبران با بازي‌هاي سياسي و تبليغاتي به دنبال ايجاد مانع در مسير پيشرفت ملت ايران هستند چرا كه مي‌دانند اگر ملتي خارج از اراده آنها سطح خود را ارتقا ء دهد اين موضوع به معناي نابودي سلطه آنها خواهد بود.
رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه ملت‌ها جهان به دنبال انديشه و فرهنگ جديدي هستند، اظهار داشت: شرايط كنوني زمان هنرنمايي ملت ايران است كه راه، معيار، شيوه انساني زيستن و مسير ايثارگري را به جهانيان معرفي كند.
وي گفت: ملتي حتي اگر كوچك باشد اما به طور متحد تصميم بگيرد كه سرافراز زندگي كند و در اين مسير آماده ايثارگري باشد، بزرگترين دشمنان را در هم خواهد شكست.
رييس‌جمهور گفت: دشمنان تلاش زيادي كردند كه روحيه ملت ايران را در هم بشكنند و هشت سال قبل چنين تبليغ مي‌كردند كه انرژي انقلابي ملت ايران به پايان رسيده و برخي دنباله‌هاي داخلي آنها در روزنامه‌ها چنين مطرح مي‌كردند كه انقلاب امام را بايد در موزه‌ها جستجو كرد در حالي كه كاملا در اشتباه هستند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: اگر كساني خيال مي‌كنند روزي شعله فرهنگ ايثارگري و انقلاب عظيم اسلامي و خداخواهي و عدالت‌طلبي ملت ايران فروكش خواهد كرد،بايد بدانند كه جامعه ايثارگري كشورمان امروز پس از 23 سال از دوران دفاع مقدس مؤمن‌تر، انقلابي‌تروهوشمند‌تر در وسط صحنه ايستاده‌اند و اجازه نخواهند داد كوچكترين آرزوي استعماري سلطه‌گران محقق شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
0
0
مشک آنست که خود ببويد نه آنکه عطار بگويد.
نظرات بینندگان