arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

فراخوان برای تامین بسته غذایی ماه مبارک رمضان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نسیم وصال نوشت: چندقدمی تا میهمانی ونشستن بر سفره میزبانی رئوف وبزرگ مانده است…آری سالی گذشت ورمضانی دیگر فرا رسید وهمین روز هاست که بزرگترین میهمانی جهان آغاز شود وهمه وهمه بر سفره پربرکت آن بنشینند….

این تنها میهمانی است که همه از خرد وکلان وپیروجوان وزن ومرد برسرسفره این میهمان رئوف می نشینند واز سفره پرنعمت آن متنعم می شوند..حال اینجاست که می‌توانی با کمک به نیازمندان و افرادی که چشم‌ به راه کمک تو هستند، به خداوند نزدیک‌تر شوی… در این میان خیریه‌های مختلف و حتی خود مردم به تکاپو برای جمع‌آوری کمک‌های مالی افتادند .


چند روزی مانده تا ماه رمضان و در این راستا خیریه”نسیم وصال ” برای تهیه بسته ارزاق ماه مبارک رمضان به میدان آمده تا بتواند لبخندی حتی کوچک بر لبان افراد نیازمند به‌خصوص کودکان در این ماه خدا بنشانند.


خیریه نسیم وصال مصمم است با کمک شما مردم خیر اندیش هموطن نسبت به تهیه وتامین سبد غذایی ۱۰۰خانوار نیاز به ارزش ۳۰۰میلیون ریال مبادرت نماید .بیایید باهم کمک کنیم تا نیازمندانی که می خواهند دراین ماه مثل همه میهمان سفره رنگین الهی باشند اما وضعیت نامناسب مالی اشان چنین اجازه ای به آنها نمی دهد رایاری کنیم .


نظرات بینندگان