arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

کشته و زخمي شدن 51 داعشي در الانبار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

يک منبع امنيتي در استان انبار عراق اعلام کرد در حملات خمپاره‌اي و يک حمله هوايي عليه مواضع داعش در اين استان، بالغ بر 15 نفر کشته و 36 نفر زخمي شدند.

به گزارش خبرگزاري شين‌هوا، يک منبع امنيتي در استان انبار عراق که خواست نامش فاش نشود، گفت: يک فروند بالگرد نظامي موضع داعش را در روستايي نزديک شهر صقلاويه در شمال فلوجه، حدود 50 کيلومتري غرب بغداد، هدف قرار داد که اين حمله به کشته شدن پنج نفر و زخمي شدن 12 نفر ديگر منجر شد.

اين منبع خاطر نشان کرد همچنين حملات خمپاره اي تروريست‌هاي داعش به شهر عامريه فلوجه، حدود 40 کيلومتري غرب بغداد، به کشته شدن سه مامور پليس و يک غير نظامي و زخمي شدن 12 نفر منجر شد.

وي افزود حمله خمپاره اي عناصر داعش به اردوگاه نظامي المزرعه، در شرق فلوجه، به کشته شدن چهار نظامي و زخمي شدن پنج نفر ديگر منجر شد.

اين منبع گفت علاوه بر اين، در يک حمله خمپاره اي ديگر، چند منطقه در فلوجه هدف قرار گرفت که به کشته شدن دو نفر و زخمي شدن هفت نفر ديگر منجر شد.

گروه داعش بخش هاي زيادي از استان انبار، بزرگترين استان عراق، را تصرف و تلاش کرد به سوي بغداد پيشروي کند اما چند ضد حمله نيروهاي امنيتي و شبه نظاميان شيعه آنها را عقب راند.

اوضاع امنيتي در عراق از ژوئن سال گذشته، زماني که درگيري هايي مرگبار بين نيروهاي امنيتي عراق و گروه تروريستي داعش آغاز شد، به شدت رو به وخامت نهاده است.
نظرات بینندگان