arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

تیبا در صدر کیفی ترین خودروهای هم رده قیمتی خود قرار گرفت

در گروه خودروهای زیر 25 میلیون تومان تیبا با کسب کمترین نمره منفی در صدر کیفی ترین خودروهای این گروه قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش سایپا نیوز، بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)  در اردیبهشت ماه سال جاری و در گروه قیمتی زیر 25 میلیون تومان خودرو تیبا از گروه خودروسازی سایپا با کسب نمره منفی 2/54 در بالاترین سطح کیفی این گروه قرار گرفته است.

این خودرو با قرار گیری در سطح کیفی A توانسته در کدهای 9 گانه ارزیابی، با اختلاف خوبی خود را در بالاترین سطح کیفی این گروه قیمتی مطرح کند.

علاوه بر این در گروه قیمتی بین 25 تا 50 میلیون تومان نیز محصولات پارس تندر و تندر 90 شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا توانسته با کسب امتیاز منفی 5/20 به عنوان بهترین های این رده قیمتی و در سطح A+ قرار گیرند.

بر اساس این گزارش خودرو سراتو سایپا نیز در گروه قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان نیز با داشتن 5/16 امتیاز منفی سطح کیفی A+  را کسب کرده است.

این خودرو در بین 28 مدلی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در این ماه مورد بررسی قرار گرفته توانسته در رده دوم با کیفیت ترین خودروها قرار گیرد.

این گزارش می افزاید: خودرو سایپا 131 تولیدی شرکت پارس خودرو با رشد 3/1 درصدی کیفیت خود نسبت به ماه قبل از شرایط خوبی برخوردار است و در مسیر اصلاح کیفیت عملکرد مورد قبولی داشته است. همچنین کیفیت خودرو تیبا نیز با رشد 4/0 درصدی نسبت به ماه قبل بهبود کیفی خوبی داشته است.
نظرات بینندگان