arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹

سردار احمدی مقدم: هركس با فراخوان سايت ها به ميدان بيايد، جزو ضدانقلاب است

فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: در طول برنامه چهارم توسعه حداقل 50 درصد بر توان انتظامي استان خوزستان افزوده شده و اين روند در طول برنامه پنجم ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كيهان - فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: در طول برنامه چهارم توسعه حداقل 50 درصد بر توان انتظامي استان خوزستان افزوده شده و اين روند در طول برنامه پنجم ادامه خواهد داشت.

سرتيپ «اسماعيل احمدي مقدم» در سفر به خوزستان و در آيين صبحگاه مشترك فرماندهي انتظامي خوزستان اظهار داشت:احمدي مقدم با اشاره به شيطنت دشمنان و لزوم حفظ هوشياري افزود: دشمن تلاش دارد تا در نقاطي كه ضعف وجود دارد، موج سواري كند.

وي تاكيد كرد: هركس با فراخوان سايت هاي دشمن و ضدانقلاب به ميدان بيايد، جزو اصحاب باطل و ضدانقلاب است.

سردار اسماعيل احمدي مقدم در حاشيه چهاردهمين همايش معاونان اجتماعي فرماندهان انتظامي استانهاي سراسر كشور درباره چگونگي برخورد ماموران پليس با ماهواره، اظهار كرد: قانون برخورد با تجهيزات دريافت از ماهواره ها جاري است و تعطيل و منسوخ نشده است و پليس هم وظيفه دارد كه در برخورد با جرايم مشهود اقدام كند و در جرم غيرمشهود نياز به مجوز قضايي دارد.

وي خاطرنشان كرد: تجهيزات دريافت از ماهواره ها مثل يك ويروس است وقتي يك نفر ماهواره اي را نصب مي كند و چيزي به آن نمي گويند 50 نفر ديگر اقدام به آن مي كنند و پليس بايد با اين موضوع برخورد كند چون حرمت قانون شكسته مي شود وگرنه طرح جديدي در دستور كار پليس نيست و نيروي انتظامي هم از وظايف قانوني خود فراتر نمي رود.

احمدي مقدم در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه دادستان تهران اعلام كرده كه فروختن موادمحترقه جرم است، اظهار كرد: مواد محترقه خطرناك طبيعتا جرم است و مصارف خاصي همچون استفاده در معدن و غيره دارد كه داراي مجوزهاي خاصي است و فروش اين مواد به منظور تفريح در خيابان جرم است و پليس با اين موضوع برخورد مي كند و متخلفان را به مراجع قضايي معرفي مي كند.

وي ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز كه فاصله چنداني هم با چهارشنبه آخر سال نداريم شاهد كاهش شديد عرضه اين نوع مواد خطرناك در جامعه هستيم و كشفيات پليس در اين رابطه كاهش يافته و اصناف هم همكاري هاي خوبي با پليس داشته اند.
احمدي مقدم به ايسنا گفت: پيش بيني من اين است كه در چهارشنبه سوري امسال كمترين حوادث را خواهيم داشت و روندي كه در گذشته رو به بهبود بوده امسال نيز ادامه خواهد داشت و توصيه هاي خاص مربوط به اين روز را هم به مردم ارائه خواهيم كرد.

احمدي مقدم در بخش ديگري از سخنان خود گفت: خودرويي كه بالاترين تيراژ توليد را دارد از بيشترين تعداد تصادفات برخوردار است كه مسلما 35 تا 40 درصد خودروهايي كه توليد مي شود پرايد است. البته شركت توليد اين خودروها همكاري خوبي با نيروي انتظامي داشته است و براي ايمن سازي خودروهاي خود تلاش مي كند.

همچنين به گزارش فارس فرمانده نيروي انتظامي گفت: ورود 5/17 تن ترياك براي مصارف دارويي 100درصد مجاز بود.
وي گفت: ورود اينگونه مواد با مجوز سازمان هاي مرتبط انجام مي شود و كارخانه داروسازي پس از اخذ مجوز لازم به ميزاني كه در مجوز اعلام شده مي تواند موادمخدر به كشور وارد كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
4
روز اول 29 تن بود بعد شد 20تن حالاهم که میگن 17.5 تن. بقیش چی شده خدا میدونه...
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
4
پس با كدوم فراخوان بييايم اعتراض ميشه از صدا و سيما يه روز اعلام كنين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
0
ببخشيد مي شه ايشان بفرمايند توهين به يك زن در خيابان حمله به جماران حمله به بيوت مراجع و... با كدام فراخوان انجام مي شودو عاملين و آمرين آن در كدام دسته از مجرمين قرار مي گيرند !!؟؟
نظرات بینندگان