arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۱۵ اسفند ۱۳۸۹

وزیر خارجه بحرین 3 سال قبل: متکی برکنار می شود/حاضریم با مقامات اسرائیل رو در رو دیدار کینم

وزیر بحرینی گفته است که با وجود برنداشتن قدمی از سوی اسرائیل ، بحرین اماده دیدار رود در رو با مقامات اسرائیل در مجامع بین اللمی است و حاضر است تا با مردم اسرائیل توسط رسانه های اسرائیل به طور مستقیم صحبت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ویکی لیکس در گزارشی از دیدار سفیر امریکا و وزیر خارجه بحرین، از پیش بینی وزیر بحرینی در مورد برکناری متکی خبر داده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، در دیدار سفیر امریکا با وزیر خارجه بحرین ، شیخ خالد بن احمد آل خلیفه ،  گفت که بحرین اماده آغاز رابطه رسانه ای با اسرائیل و دیدار با مقامات اسرائیل در مجامع بین المللی هست.



بر اساس این سند ویکی لیکس، شیخ خالد در این دیدار گفت که ولیعهد و ملک حامد در مورد نامه اوباما در مورد مذاکرات صلح صحبت کرده اند. انها در حال اماده کردن پاسخی هستند.

 وی افزود که با وجود برنداشتن قدمی از سوی اسرائیل ، بحرین اماده دیدار رود در رو با مقامات اسرائیل در مجامع بین اللمی است و حاضر است تا با مردم اسرائیل توسط رسانه های اسرائیل به طور مستقیم صحبت کند.

در این سند که 3 سال پیش از برکناری متکی تنظیم شده، امده است که "شیخ خالد در مورد ایران گفت که انتظار دارد وزیر خارجه ایران، یعنی منوچهر متکی برکنار شده و با فردی نزدیک به احمدی نژاد جایگزین وی  شود"

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، او با اشاره به عدم توافق شورای همکاری خلیج فارس بر علیه تهدید ایران گفت که متاسفانه بحرین، امارات و عربستان سعودی می خواهند هرکدام به تنهایی با ایران دست و پنجه نرم کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
United States of America
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
0
ظاهراً پیش بینی وزیر امورخارجی بحرین درمورد برکناری متکی وانتخاب شخصی که به احمدی نژاد
نزدیک است درست بوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
0
سوسمار خور بزودی تو هم میری پیش مبارک و بن علی انشاا..
ح ح
|
United States of America
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
0
0
رودر رويي با اسرائيل از طرف عربها كه نزديكتر از ايراني ها به فلسطيني ها مي باشند داره مطرح ميشه اما ما هنوز داريم سياست جنگ ستيزي با اسرائيل و آمريكا رو دنبال مي كنيم
نظرات بینندگان