arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۴

تابستان، دشمن اصلی زیبایی شما

اكنون که با عبور از بهار به فصل گرمترین فصل سال ، تابستان رسیده ایم حفظ زیبایی پوست اهمیتی دوچندان می یابد چراکه در این فصل گرمای هوا باعث آسیب به پوست و کم آبی آن خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیشتر مواد آرایشی و بهداشتی که به صورت تماسی روی پوست قرار دارند ، جذب آن می شوند و حتی تا دستگاه گردش خون هم راه می یابند.
 
پوست گاهی دچار آسیب و درد می شود که با برخی اسکراب های ساده قابل درمان است.یک اسکراب فوق العاده ساده که فقط از 3 ماده تشکیل شده است نقش شگفت انگیزی روی پوست خواهد داشت.
 
نحوه تهیه ماسک صورت:

یک پیمانه روغن نارگیل طبیع یا پیمانه نمک 15 الی 20 قطره روغن  Epsom salt (این روغن را به دلخواه انتخاب کنید) برخی از کندر ، اسطوخودوس و گل شمعدانی به دلیل بوی خوش و خواص درمانی آن در این اسکراب استفاده می کنندونحوه استفاده از اسکراب به آرامی روغن نارگیل را در ظرف کوچکی بریزید .
 
گاهی روغن سفت شده و به سختی جدا می شود اجازه دهید روغن کمی روان شود سپس آن را در کاسه بریزید. سپس نمک را به روغن اضافه کنید .حال 15 تا 20 قطره روغن دلخواهتان را به این ترکیب اضافه نمایید. هر روغنی که شما استفاده می کنید مزایای منحصر به فرد خود را خواهد داشت.
 
در گام آخر اسکراب آماده شده را در ظرفی بریزید و هر روز صبح آن را به صورت بمالید.و اینگونه شما با این اسکراب فوق العاده در هوای گرم تابستان زیبایی  و شفافیت پوست را حفظ خواهید کرد و با گرما و آثار زیانبارش مبارزه می کنید.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان