arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۴

جنایت در کشتارگاه پاکدشت

عامل جنایت خونین در کشتارگاه در آستانه مجازات اعدام قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید

پنجم مردادماه سال 92 صدای فریادهای مرد جوانی سکوت صبحگاهی را در یک کشتارگاه طیور در بخش شریف‌آباد پاکدشت شکست و جنایتی خونین رخ داد.همه کارگران با شنیدن ناله‌های مردانه از کشتارگاه بیرون دویدند و خود را با صحنه هولناک قتل یکی از کارگران به نام نورالدین روبه‌رو دیدند.

درگیری مرگبار خیلی زود به پلیس مخابره شد و دقایقی نگذشته بود که بازپرس ویژه قتل نیز پای در کشتارگاه گذاشت.تحقیقات نشان داد که قربانی با ضربات چاقوی مردی به نام مصطفی که از کارگران بوده به قتل رسیده است.بدین ترتیب تیم جنایی برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شد و خیلی زود مصطفی به دام افتاد و قتل را به گردن گرفت.
این مرد در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و در دفاع از خود گفت: کارگر کشتارگاه طیور بودم. صبح جنایت می‌خواستم المنت کشتارگاه را جابه‌جا کنم و از نورالدین کمک خواستم اما وی به من گفت خودت جابه‌جا کن مگر نوکرتم! بر سر همین موضوع بین ما دعوا درگرفت. در یک لحظه نورالدین قمه‌ای را به دست گرفت و به سمت من حمله کرد.

من نیز در دفاع از خودم چاقویی را برداشتم و به او ضربه‌ای زدم. هرگز تصور نمی‌کردم که او را به قتل برسانم چرا که هیچ‌وقت قصد کشتن وی را نداشتم و ناخواسته این جنایت رخ داد.با این اعترافات پنج قاضی عالیرتبه جنایی مصطفی را به قصاص نفس – اعدام – محکوم کردند.
بنابر این گزارش، حکم اعدام این مرد از سوی قضات شعبه 7 دیوانعالی کشور تأیید شد و وی در آستانه دار مجازات قرار گرفت.
نظرات بینندگان