arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۴

پیشرفته ترین مسواک برقی جهان

مسواکهای برقی روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کنند و حالا نسل جدیدی از این فناوری کاربردی با به روزرسانی های متنوع ارایه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید


این محصول جدید T.brush نام دارد و می توان آن را پیشرفته ترین مسواک برقی جهان به شمار آورد که در مقایسه با نمونه های قبلی تغییرات زیادی در قسمت باتری آن انجام شده است. در این فناوری به روز شده، باتری پلیمری لیتیوم یونی سبکتری به کار گرفته شده است که در قیاس با دیگر محصولات مشابه تا ۷۰ درصد طول عمر بیشتری دارد.

در عین حال باتری این مسواک برقی جدید سه برابر سریعتر از مسواکهای مشابه شارژ می شود که این ویژگی برای آن دسته از افرادی که همواره در سفر هستند مزیت عمده ای به شمار می آید. وزن کمتر باتری موجب شده تا این مسواک برقی جدید تاحدی کوچکتر و سبکتر از نمونه های رقیب باشد.

امکان شارژ باتری این مسواک از طریق پورت USB از دیگر مزایای آن محسوب می شود. همچنین برای ارتقای کیفیت عملکرد این مسواک برقی از فناوری چرخش و نوسان استفاده شده تا فرآیند تمیزسازی دندنها با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود.

موتور ۹۰۰۰-RPM نصب شده در این فناوری جدید قدرت کافی جهت عملکرد مؤثر مسواک را تأمین می کند. در عین حال تایمر دو دقیقه ای و سیستم کنترل فشار از دیگر قابلیتهای این فناوری جدید محسوب می شود.


جام نیوز

نظرات بینندگان