arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۰۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۴

قطعنامه شوراي امنيت براي لغو تحريم ايران در حال تدوين است

هم اکنون تلاش می شود متن قطعنامه شورای امنیت که بر اساس آن تحریم های ایران به موجب توافق هسته ای لغو خواهد شد، تهیه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قطعنامه شوراي امنيت براي لغو تحريم ايران در حال تدوين است

به گزارش «انتخاب» ؛ شبکه تلویزیونی المنار در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد : هم اکنون تلاش می شود متن قطعنامه شورای امنیت که بر اساس آن تحریم های ایران به موجب توافق هسته ای لغو خواهد شد، تهیه شود.

همچنین سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه روز پنج‌شنبه گفت متن قطعنامه آتی شورای امنیت درباره برنامه هسته‌ای ایران هنوز در مرحله بررسی است.

وی گفت محتوای این قطعنامه که به تصویب توافق هسته‌ای و تصمیم‌گیری درباره قطعنامه‌های کنونی کمک می‌کند هنوز در مرحله بررسی است
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
2
71
درود بر سرداران دیپلماسی مان
اگر این خبر واقعیت داشته باشه یعنی یک موفقیت بزرگ برای دکتر ظریف که پس از بازگشت از لوزان بر لغو تمام تحریم ها خبر داده بودند.
فدایی حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
1
40
انشاا... قربون و فدای بر و بچه های تیم همیشه برنده
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
1
32
خدا را شکر که تحریم ها برداشته شد ایشالله خدا عمر با عزت به دکتر ظریف و تیم هسته ای بده ولی حالا تحریم ها برداشته بشه دیگه به نفع بازرگانه ها و دلال ها نخواهید قیمت ها را ثابت نگه دارید به نرخ دلار قیمت هارا تغییر بدهید سعی بکنید از این به بعد برای مردم باشید و قیمت ها را کاهش بدهید مردم چندین سال هست با گرانی دست و پنجه نرم میکنند و واقعا اجناس را با قیمت واقعی بفروشید ن هر قیمتی که عشقتون میکشه بفروشید و دلتون برای دلال ها و سرمایه دار ها نسوزه که الان ضرر میکنن اینا ی عمر سود کردن برای هزار نسلشون مال اندوزی کردن بزارید این دفعه مردم که همه جامعه ایران را تشکیل میدهند سود کنند مملکت مال مردمه پس باید قیمت ها برگرده به قیمت اولیه مثل پراید که 4سال قبل 8میلیون بود الان 18میلیون تحریم ها که برداشته بشه باید همه چیز قیمتش کاهش پیدا بکنه دیگه کشور واسطه از بین میره اینجوری قیمت ها باید کاهش پیدا بکنه
نظرات بینندگان