arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
رسوایی های اخلاقی خانواده قذافی، یکی پس از دیگری فاش می شود

ولخرجی های تکاندهنده به روایت دوست دختر رقاص پسر قذافی+تصاویر

به من پیشنهاد داد که کوکائین بکشم... دافینکا میرشوا21 ساله با بیان این مطلب که "پسر قذافی بارها از من خواست با او دوست بشوم"، از رفتار لوس بچگانه ی وی انتقاد کرد و گفت: پول برای او مشکلی نیست. او همیشه یک کیف پر از پول داشت. اگر پولش تمام می شد. زنگ می زد به سفارتخانه لیبی و انها سریعا پول برایش می فرستادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک رقصنده کلاب شبانه که اهل بلغارستان می باشد و برای 6 سال با "الساعدی قذافی" رابطه داشته است فاش کرد که سومین پسر دیکتاتور لیبی میلیون ها پوند ماهانه خرج می کند.

دافینکا  میرشوا درباره نحوه اشنایی خود با پسر قذافی می گوید: من وقتی که بر روی صحنه بودم و زمانی که صورتم را برگرداندم، مردی را با کت و شلوار سفید با موهایی که مقداری از ان بلوند شده بود دیدم. او به من خیره شده بود. در همان لحظات موهای من به دلیل برخورد با شمع، اتش گرفت و قذافی به سرعت به طرف من دوید و کمکم کرد.



وی می گوید: الساعده خیلی شیرین بود مثل یک یچه 10 ساله! قذافی به من می گفت که او تنها برای اینکه مرا ببیند به پاریس می آید. او التماس می کرد که با او دوست بشوم.

دافینکا میرشوا که 21 ساله می باشد گفت که دستیاران سعدی قذافی به این دختر گفته اند که الساعدی قذافی در یک سال 170 میلیون پوند بر روی هواپیماهای اختصاصی خود ، هتل پنج ستاره، ماشین های مدل بالا، جواهرات و لباسها و رقاصان کلاب ها خرج می کند.




وی که با روزنامه دیلی میل مصاحبه می کرد، در ادامه گفت: پول برای او مشکلی نیست. او همیشه یک کیف پر از پول داشت. اگر پولش تمام می شد. زنگ می زد به سفارتخانه لیبی و انها سریعا پول برایش می فرستادند.

وی افزود: سعد 500 هزار یورو به یک گروه معروف و البته محبوب خود پرداخت تا "پوسی کت دالز" برای مراسم تولد او در کن در جنوب فرانسه برنامه اجرا کند!

دافینکا می گوید: او اتاق های بزرگی در هتل می گرفت و پول زیادی به خدمتکاران می داد. او مشروب می خورد و مست می کرد و صدای اهنگ را بسیار در نیمه شب بلند می کرد.

این دختر بلغاری می گوید که چندین هتل پنج ستاره، قذافی را به دلیل سروصداهای اضافی راه نمی دادند.

وی همچنین پسر قذافی را نابالغ و حتی لوث و به مانند یک بچه می خواند؛ او کسی بود که دائما از تقاضا می کرد که عاشق او باشم.

دافینکا می گوید که او حاضر بود که یک سوئیت برای یک شب در هتلی به قیمت 3500 پوند اجاره کند.

در این چند ماه، الساعدی به این دختر 20 هزار پوند گوشواره و گردن بند و انگشتر داده است.





او می گوید: با وجود اینکه الساعدی زن داشت ، او پس از اولین دیدارمان در سال 2004 ، هدایای زیادی برای من خرید و از من چندین بار خواستگاری کرد. بعد از مدتی من تقاضای او را برای دوستی با او قبول کردم.

وی می گوید: خدماتکاران او گفته اند که الساعدی بارها انها را کتک زده بود و به غیر از من برای بقیه ارزش قائل نبود.

دافینکا ادعا می کند که یک بار او را در (........)  با یک مرد دیگری دیده است.

وی می گوید: الساعدی به من پیشنهاد داد که کوکائین بکشم. من فقط یکبار دیدم که او مواد مخدر مصرف کند.

این رقصنده بلغاری می گوید که الساعدی چندین بار به او نامه نوشته است: من با بالهای عشق به سمت تو پرواز می کنم.  من نمی خواهم این احساس را از دست بدهم. تو بعد ازمدتها درونم را بیدار کردی. در اکتبر 2005 ، من قبول کردم که دوست او بشوم و باهم به سینما رفتیم و فیلم "4 برادر" را دیدیم.



وی می گوید قذافی به من گفتم پدرش این وضعیت را دوست نخواهد داشت و از من می خواست که با او ازدواج کنم. من هم بعد از مدتی عاشقش شدم.

دافینیکا می گوید: زمانی که ما با هم دوست شدیم او دیگر کمتر به پاریس می آمد. ما به هتل یا خرید می رفتیم. او همیشه با خودش 150 هزار پوند پول داشت.

وی گفت که او اصرار داشت که مهندس صدایش بزنند.

این دختر بلغاری در مورد درگیری ها در لیبی گفت: من برای مردم احساس بدی دارم. اگر انها ازادی می خواهند، خوب به انها بدهید. 41 سال کافی نیست؟ اما من الساعدی را عامل و مسبب انچه در لیبی در حال اتفاق افتادن است نمی دانم. پدر اوست که همه ی ضربه ها را می زند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
احمد
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
2
10
وای از روزی که افتد پرده ها
اسد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
1
2
اینم نتیجه دوست شدن با دختران بی احساس خارجی .پسره اینقدر براش مایه گذاشته ببینید در موردش چی میگه .قربانزنان ایرانی برم که هر چی دارند وفا ومحبته .
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
2
یعنی 15 سالش بوده که میرقصیده و ....؟ و 16 سالش بوده که با این مرد دوست شده؟ از نظر قانونی غیر ممکن است که کاباره ای به دختر 15 ساله اجازه کار بدهد
چطور میگه این پسر بی تقصیر است ؟ پول نفت یعنی پول ملت که دولت برای هدر نشدن این پول سرپرستیش را به عهده دارد . هزینه ای دور از چشم مردم یعنی سو استفاده از بیت المال و دزدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
0
2
حالا بخت قزافی برگشته هر کی میرسه افشاگری میکنه. الله اعلم
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
0
0
باد آورده را باد می برد
نظرات بینندگان