arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹

مهدوی کنی: نظارت بر رهبری به عهده ی خبرگان است

رییس مجلس خبرگان گفت: نباید بگذاریم دشمنان عمود خیمه انقلاب را بشكنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس مجلس خبرگان گفت: نباید بگذاریم دشمنان عمود خیمه انقلاب را بشكنند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از خبر، آیت​الله مهدوی​كنی پس از اخذ آراء جهت ریاست مجلس خبرگان رهبری در جایگاه رئیس خبرگان رهبری حضور یافت و در سخنانی با گرامیداشت یاد بزرگان انقلاب، مجاهدان و مبارزان در راه انقلاب بویژه امام خمینی (ره) و بزرگداشت خاطره شهدا با توصیه به تقوا و پرهیزگاری و مكارم اخلاق، حفظ و صیانت از انقلاب را بسیار مهم و خطیر ارزیابی كرد.

وی در ادامه با استناد به ایات قرآنی ، صبر و مقاومت در انجام وظایف، صبر جمعی در مقابل دشمنان و صبر و تحمل یكدیگر را سفارشات قرآن كریم ذكر كرد و گفت : به رغم اختلاف سلیقه ها باید همدیگر را تحمل كنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ارتباط با خدا، دیگران و دوستان را رابطه ای سفارش شده در احكام اسلامی ذكر و تصریح كرد: مقام ولایت حفظ كننده و هماهنگ كننده جامعه است.

مهدوی كنی تأكید كرد : انحصار گرایی مذموم است و باید وحدت داشته باشیم.

وی كاندیداتوری خود را احساس وظیفه دانست و از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یاور دیرین خود و مبارزه یاد كرد و گفت : از ایشان می خواهم همانگونه كه در دوران مبارزه و انقلاب تا كنون با ایشان بودیم ، ایشان كما فی السابق به ما كمك كنند.

رئیس مجلس خبرگان از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری چه آنها كه به ایشان رأی دادند یا ندادند تشكر كرد.

مهدوی كنی نظارت بر رهبری را پاسداری و صیانت از رهبری ذكر كرد و گفت: این امر مهم به عهده خبرگان رهبری است و نباید بگذاریم دشمنان، این عمود خیمه انقلاب را بشكنند.

نظرات بینندگان