arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۴

پرونده بابک زنجانی روی میز قاضی صلواتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وکیل‌مدافع بابک زنجانی از ارجاع پرونده موکلش به شعبه 15 دادگاه انقلاب خبر داد.
 
رسول کوهپایه‌زاده اصفهانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه از بیان جزییات به دلیل این که هنوز رای قطعی صادر نشده، معذورم، ادامه داد: این پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع شده و قاضی پرونده، آقای صلواتی است.
 
وی با بیان این که مهمترین عنوان اتهامی بابک زنجانی اخلال در نظام اقتصادی کشور است درباره‌ تعداد عناوین اتهامی موکلش گفت: من هنوز موفق نشدم کیفرخواست را مطالعه کنم ولی مهمترین عنوان اتهامی همین است.
 
کوهپایه‌زاده اصفهانی درباره‌ زمان احتمالی تعیین وقت رسیدگی به پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده نزدیک به 200 جلد است. خواندن هر کدام از آنها زمان‌بر است و من فکر نمی‌کنم برای حداقل زودتر از دو ماه دیگر تعیین وقت شود.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما تنها وکیل این پرونده هستید گفت: فعلا من اعلام وکالت کرده‌ام، اما این که بعدا وکلای دیگری اضافه شوند یا خیر به انتخاب موکل است؟
 
وکیل مدافع بابک زنجانی با بیان این که کیفرخواست موکلش یکی دو ماه پیش صادر شده در پاسخ به این سئوال که آیا وجود این فاصله زمانی برای تعیین شعبه رسیدگی کننده به پرونده طبیعی است؟ گفت: با توجه به حجم سنگین پرونده و حساسیت موضوع، این امر طبیعی است.
نظرات بینندگان