arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹

هک شدن سایت مجلس خبرگان

سایت رسمی دبیرخانه مجلس خبرگان هك شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایت رسمی دبیرخانه مجلس خبرگان هك شده است.

به گزارش مشرق، گفته می شود هك كنندگان این سایت در حال قرار دادن اخبار دروغ و جنجالی بر روی این سایت هستند.

این سایت دقایقی پیش خبر دروغ درگذشت هاشمی رفسنجانی را منتشر كرده بود كه به سرعت از سوی محسن هاشمی فرزند ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تكذیب شد.

در این سایت اطلاعیه ای از قول مجلس خبرگان انتشار یافته كه در بخشی از آن آمده بود:

مجاهد بزرگ انقلاب ، سیاستمدار فقید و دانشمند فرزانه و سرباز صادق و فداكار دین و قرآن، عالم پارسا و پرهیزكار، حضرت آیت الله جناب آقای اكبرهاشمی رفسنجانی  امروز براثر بیماری رحلت فرمودند.

این نه اولین و نه آخرین بارى است كه دلى نورانى و سرشار از عشق و ایمان و وفادارى به آرمانهاى بلند الهى و انقلاب اسلامی، را از دست میدهیم. او مانند دیگر مردان حق از روزى كه قدم در راه انقلاب نهادند همواره سر و جان خود را براى نثار در راه خدا بر روى دست داشتند. به فرموده حضرت امام (ره):هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.

از دوران تحمل شكنجه های سخت طاغوت و تا سالها صبرو تدبر و فرماندهی جنگ تحمیلی و پس از آن دوران سازندگی ایران اسلامی، و در سالهای اخیر تدبیر و فرزانگی و سیاست مداری ایشان، سالها شاهد آمادگى و فداكارى این انسان پاك نهاد و مصمم و شجاع بوده و انقلاب اسلامی  صدها خاطره از ایثارها و از خود گذشتگى او حفظ كرده‏است.

ایشان فردی وفادار به انقلاب و نظام بودند كه من خود شاهد جانفشانی هاعشق به منال دنیوى حقیرتر از آن است كه در دل نورانى شایستگان جایى بیابد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Norway
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
1
کار همون دستهای غیبی بود ه..
نظرات بینندگان