arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۴

6 استان کشور امشب بارانی می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارشناس هوا شناسی گفت: از بعد‌از‌ظهر امروز (چهارشنبه)بیش از6 استان کشور بارانی می‌شود و همچنین خلیج فارس در این روز‌ها مواج خواهد بود.

فریبا گودرزی کارشنای هواشناسی در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بارانی بودن استان‌های کشور اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده از بعداز ظهر 4 شنبه  استان‌های فارس، هرمزگان و کرمان افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه است و در مناطق مرتفع بارش برف رخ خواهد داد و همچنین خلیج فارس نیز در این روز‌ها مواج است.

 وی ادامه داد: طی این مدت در استان‌های گلستان و شرق مازندران بارش خفیف و پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود، علاوه برآن 5 شنبه در شرق استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده ادامه خواهد داشت و به تدریج از  میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود.

گودرزی افزود: از 5 شنبه تا شنبه جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود و البته روز یک شنبه سامانه‌ی بارشی وارد غرب کشور خواهدشد.

کارشناس هواشناسی در خصوص هوای تهران در پایان بیان کرد: امروز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و برای فردا صاف و در پاره‌ای نقاط غبار محلی مشاهده می‌شود و همچنین رطوبت هوا 18در صد به همراه بیشینه 38 و کمینه 27 است.
نظرات بینندگان