arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۴

سید حسن نصرالله: براي دفع فتنه ها به عمل و دعا نياز داريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل حزب الله لبنان گفت وضعیت جهان عرب و اسلام بسیار وخیم است و برای حل معضلات و بحران ها باید از سلاح دعا و عمل استفاده کنیم.

به گزارش انتخاب ؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که بصورت مستقیم از شبکه المنار پخش می شد، با بیان ملزومات، آداب و آثار دعا گفت: کسی که سرزمینش در اشغال است و یا دشمن او را تهدید می کند نباید سکوت کند و در گوشه ای بنشیند. خداوند به ما امر کرده است که در برابر دشمن به جهاد بپردازیم نه اینکه گوشه ای بنشینیم و فقط دعا کنیم. دفع دشمن با عمل ممکن است و دعا مکمل عمل است.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: سالهای اخیر بدترین سالها برای جهان عرب و اسلام بوده است. امت اسلامی در این روزها نیازمند دعای همراه با عمل است. نجات امت عربی و اسلامی نیازمند تلاش فکری و فرهنگی و حضور در صحنه و جهاد و همکاری و وحدت و صب و پایداری و همچنین دعاست. در جنگ 33 روزه اگر دعای مردم لبنان و دیگر کشورها نبود پیروزی حاصل نمی شد زیرا بر اسا محاسبات مادی ما پیروز نمی شدیم. باید برای آزادی فلسطین و دفع فتنه تکفیری ها دعا کنیم. باید امام خامنه ای را در این روزهای حساس و سخت ترین مرحله تاریخ امت اسلامی دعا کنیم و همچنین رزمندگان و اسرا و مفقودانمان را از یاد نبریم.
نظرات بینندگان